English

علی اکبر جنگجو:

طرح ارجاع نظام الکترونیکی در ۳ فاز برنامه ریزی و مدون شده است

رییس بیمارستان های 9 دی و اشرفی خمینی شهر گفت: توانایی استقرار نظام ارجاع الکترونیکی در شهرستان وجود دارد.

طرح ارجاع نظام الکترونیکی در 3 فاز برنامه ریزی و مدون شده است

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی اکبر جنگجو درمورد طرح نظام ارجاع الکترونیک گفت :عزم راسخی در شهرستان برای الکترونیکی کردن نظام ارجاع سلامت وجود داردو حمایتهایی از طرف دانشگاه علوم‌پزشکی و معاونت درمانی نیاز است ودر نظر داریم خدمات سطح 2را در دو بیمارستان نه دی منظریه و اشرفی عملی کنیم.

وی  با اشاره به این موضوع که در خمینی شهر سه خدمت تخصصی و پنج خدمت فوق تخصصی نیاز است و چشم انداز شهرستان خمینی شهر وجود یک جامعه ایمن در شهرستان است، ادامه داد: با استقرار نیروهای ذکر شده دیگر نیازی به ارجاع بیماران شهرستان خمینی شهر  به مراکز درمانی استان نیست و این روند تسریع در روند درمان را تسهیل می بخشد.

جنگجو هدف از استقرار نظام ارجاع سلامت را افزایش کیفیت سلامت و بهبود دریافت خدمات درمانی برشمردو اظهار کرد: کاهش هزینه های صرف شده توسط بیمار و دولت و ارتباط تنگاتنگ و تاثیر گذار شبکه بهداشت و بیمارستان از دیگر اهداف طرح ارجاع است.

رییس بیمارستانهای خمینی شهر استقرار پرونده الکترونیک سلامت و ایجاد پایگاههای اطلاعاتی ارزشمتد را از نقاط قوت طرح ارجاع خواند و افزود: در نظام ارجاع  دسترسی به خدمات سطح بندی شده در ارجاع برای عموم از نقاط قوت این طرح است.

جنگجو در پایان توضیح داد: نظام ارجاع الکترونیکی در سه فاز تدوین شده که فاز اول ،فاز مطالعاتی و فاز دوم اجرای ارجاع دستی و فاز سوم عملیاتی کردن نظام ارجاع الکترونیکی است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمینی شهر نیز در ادامه بیان کرد: در بحث نظام سلامت شهرستان تحقق جامعه ایمن و ساماندهی نظام خیرین حوزه سلامت و استقرار نظام ارجاع الکترونیک و ارجاع مرکز جامع بیماریهای رفتاری و تدوین نقشه راه سلامت از اولویت های این برنامه است.

مجتبی گلزاری خاطر نشان کرد: هر ارگانی موظف است  در هر موضوعی که در زمینه نظام سلامت نقش دارد  تا بازه زمانی 1404خدمات خود را ارائه دهد و گامی در پیشبرد اهداف نظام سلامت بردارد.

نظام سلامت

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه