English

مدیرکل صداوسیمامرکز کردستان:

اقدامات بیشمار سپاه در موضوع محرومیت زدایی بسیار گمنام مانده است

مدیرکل صداوسیما مرکز کردستان با اشاره به رسالت اصلی سپاه در حوزه تامین امنیت گفت: امروز اقدامات بیشمار سپاه در حوزه محرومیت زدایی بسیار گمنام مانده است.

اقدامات بیشمار سپاه در موضوع محرومیت زدایی بسیار گمنام مانده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، جعفر عبدالملکی پیش از ظهر امروز در دیدار معاون سیاسی و فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان و فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات با فرماندهان ارشد سپاه کردستان به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: ما در حوزه دولت کارهای عمرانی و اجرایی زیادی را شاهد هستیم اما سپاه به دلیل رویکرد و دردی که در حوزه محرومیت‌زدایی وجود دارد در موضوع توانمندسازی محرومین کارهای خوبی انجام داده که باید در بعد رسانه‌ای بیشتر به آن پرداخته شود.

مدیر کل صداوسیما مرکز کردستان تصریح کرد: اقدامات محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری سپاه که در کنار رسالت اصلی این نهاد انقلابی که تامین امنیت است، انجام می‌گیرد در حال حاضر بسیار گمنام است که باید بیش از پیش به آنها بپردازیم و مستندسازی این اقدامات را در دستور کار قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: امکانات خوبی الان در نقاط مرزی ما به برکت نظام انجام شده که قابل قیاس با گذشته نیست لذا اگر بیایم این اقدامات را در قالب مستند و برنامه‌های رسانه‌ای به مردم اطلاع‌رسانی کنیم هم امید در دل مردم ایجاد خواهد شد و هم شاهد مهاجرت معکوس روستائیان به سمت این مناطق که از تاکیدات مقام معظم رهبری و اولویت‌های دولت است، خواهیم بود.

وی تصریح کرد: اگر زمینه‌های سرمایه‌گذاری در نقاط مختلف استان را نشان دهیم و بازنمایی کنیم این کار در بین مردم انگیزه ایجاد خواهد کرد.

عبدالملکی اذعان کرد: باید خدمات نظام بیش از پیش اطلاع‌رسانی شود تا این موضوع را که هدف مهم نظام جمهوری اسلامی تحقق عدالت اجتماعی است و این را در عمل نشان داده به تصویر بکشیم.

وی با بیان اینکه امروز به برکت نظام تحقق عدالت اجتماعی در نقاط مرزی کشور از قالب شعار بیرون و عملیاتی شده است، گفت: امروز بیش از پیش نیازمند همگرایی هرچه بیشتر دستگاه‌ها هستیم تا بتوانیم نقاط ضعف را پوشش و زمینه توسعه هرچه بیشتر را در استان فراهم سازیم.

مدیرکل صدا و سیما مرکز کردستان اضافه کرد: باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف شاخص‌های توسعه را در استان ارتقا دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه