English

۶ تا ۱۹ مهرماه؛

چهل و دومین مسابقات ملی قرآن کریم در اصفهان برگزار می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: چهل و دومین مسابقات ملی قرآن کریم 6 تا 19 مهرماه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می شود.

چهل و دومین مسابقات ملی قرآن کریم در اصفهان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین بلک در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: چهل و دومین مسابقات ملی قرآن کریم  با شرکت 354 نفر از ۶ تا ۱۱ مهر ماه در بخش برادران و از ۱۱ تا ۱۹ مهر ماه در بخش خواهران به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

 وی تصریح کرد: مسابقات ملی قرآن کریم در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود که در بخش خواهران 216 نفر و ۱۳۸ نفر برادران در رشته‌های قرائت، ترتیل و حفظ ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء، اذان، دعا و هم‌خوانی به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: همچنین برای اولین بار در کشور مسابقات کتابت قرآن در کنار رقابت‌های اصلی با حضور ۲۰ شرکت‌کننده در مسجد جامع اصفهان برگزار می شود.

 وی افزود: ۵۷ داور در بخش برادران و ۲۵ داور در بخش خواهران برای برگزاری این مسابقات در اصفهان حضور دارند.

جت‌الاسلام والمسلمین بلک  قابت‌های برادران در هشت رشته و رقابت‌های خواهران در پنج رشته برگزار می‌شود که در رشته‌های حفظ و قرائت تا این لحظه بیشترین شرکت‌کنندگان از استان اصفهان هستند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: اختتامیه مسابقات برادران و افتتاحیه مسابقات خواهران به صورت همزمان دراصفهان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: بر اساس آئین نامه‌ افراد برتر در چهل و دومین مسابقات ملی قرآن کریم تجلیل و به مسابقات بین المللی راه می یابند.

جت‌الاسلام والمسلمین بلک اظهارداشت: برگزاری چهل و دومین مسابقات ملی قرآن برعهده 7 کمیته شامل اطلاع‌رسانی، کمیته خواهران تبلیغات و رسانه، کمیته فناوری، کمیته حراست، کمیته پشتیبانی، کمیته تشریفات و کمیته فرهنگی می باشد.

به گزارش موج، چهل و دومین مسابقات ملی قرآن کریم با شرکت 354 نفر از ۶ تا ۱۱ مهر ماه در بخش برادران و از ۱۱ تا ۱۹ مهر ماه در بخش خواهران در اصفهان برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه