English

عباس میرزاد:

هیچ دستگاه دولتى در ایام اربعین حق برپایى موکب را ندارند

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: هیچ دستگاه دولتی حق برپایی موکب اربعین حسینی را ندارد، تمامی نهاد‌ها باید برای برپایی موکب های مردمی تلاش کنند.

هیچ دستگاه دولتى در ایام اربعین حق برپایى موکب را ندارند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباس میرزاد سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در جلسه ستاد اربعین حسینی(ع)، با تأکید براینکه ساماندهی و صدور مجوز موکب ها با ستاد عتبات عالیات استان است، گفت: هر فردی که در استان بخواهد موکب پذیرایی یا اسکان برپا کند باید از ستاد عتبات مجوز بگیرد هیچ یک از دستگاه های دولتی حق برپایی موکب اربعین حسینی را ندارند تمامی نهاد‌ها و مجموع ها باید برای برپایی موکب‌های مردمی تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه موکب های استانی در دو بخش داخلی و خارجی فعالیت دارند بیان کرد: موکب‌هایی که در کشور عراق فعالیت دارند باید تا یک هفته بعد از اربعین هم حضور داشته باشند.

میرزاد با تاکید بر اهمیت برگزاری با شکوه مراسم پیاده روی اربعین حسینی، گفت: ارزش و اهمیت پیاده روی اربعین حسینی بر هیچ کسی پوشیده نیست و هر سال بر عظمت آن افزوده می شود .

میرزاد با اشاره به لغو روادید کشور عراق در مدت زمان پیاده روی اربعین، گفت: پیش بینی می شود تعداد زائرین اربعین در کشور و به تبع آن در استان هرمزگان نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد و این مسئله افزایش ارائه خدمات به زائرین و برنامه ریزی منسجم و بیشتر را طلب می کند.

میرزاد اظهار امیدواری کرد: با همراهی و همدلی مردم و مسئولین استان خدمات مطلوب و قابل قبولی در پیاده روی اربعین به زائرین ارائه شود.

وی همچنین از صدا و سیمای مرکز استان خواست تا به صورت ویژه به ابعاد مختلف پیاده روی اربعین و فعالیت موکب های هرمزگان در قالب مستند های خبری و تولیدی بپردازد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه