English

ودود چمن آرا:

ثبت نام زائرین در سامانه سماح از ابتدای شهریور ماه آغاز شد

مدیر کل حج و زیارت استان اردبیل گفت: ثبت نام زائرین در سامانه سماح از ابتدای شهریور ماه آغاز شده است.

ثبت نام زائرین در سامانه سماح از ابتدای شهریور ماه آغاز شد

 به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ودود چمن آرا مدیر کل حج و زیارت استان اردبیل گفت: ثبت نام در سامانه سماح الزامی است و زائران پیاده روی اربعین حسینی باید برای خروج از مرز رسید سامانه سماح را ارائه دهند.

مدیر کل حج و زیارت استان اردبیل تصریح کرد: با تسهیل در امور تردد زائرین اربعین حسینی طبق توافق بین کشور ایران و عراق امسال زائرین می توانند با داشتن گذرنامه معتبر بدون نیاز به ویزا به کشور عراق سفر کنند.

وی یادآور شد: ثبت نام زائرین در سامانه سماح از ابتدای شهریور ماه آغاز شد و نام نویسی همچنان تا روزهای منتهی به اربعین ادامه خواهد داشت.

چمن آرا خاطر نشان کرد: علاقمندان برای حضور در این راهپیمایی مردمی می توانند به سامانه https://samah.haj.ir/ مراجعه کنند.

این مقام مسئول افزود: مرز خسروی ویژه تردد استان‌های شمالغرب پیش بینی شده که از 7 صبح تا 19 خدمات ترددی به کشور عراق را در روزهای منتهی به اربعین را بر عهده دارد و تردد برای زائران اربعین حسینی از این پایانه مرزی انجام خواهد شد.

مدیر کل حج و زیارت استان، ادامه داد: خدمات بیمه ای شامل حوادث و خدمات درمانی در زمان ثبت نام پرداخت می شود که به صورت انفرادی 220 هزار ریال و کاروان های زیارتی 250 هزار ریال تعیین شده است.

چمن آرا اذعان داشت: تاکنون بیش از سه هزار و 500 نفر از استان اردبیل در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی