English

فرماندار دامغان:

۶۵ هزار و ۶۰۰ زائر اربعین میهمان موکب دامغان بودند

فرماندار دامغان گفت: سال گذشته 65 هزار و 615 نفر در 3 وعده میهمان موکب دامغان در مسیر پیاده روی اربعین بودند

65 هزار و 600 زائر اربعین میهمان موکب دامغان بودند

به گزارش خبرگزاری موج، علی‌اصغر مجد  ضمن اشاره به برگزاری نشست های ستاد اربعین برای انجام تمهیدات لازم در راستای اعزام دو هزار و 500 دامغانی به مراسم اربعین، تاکید کرد: سال گذشته این شهرستان با ایجاد یک موکب به نام مبارک حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) مستقر در کربلا به مدت 15 روز میزبان زائران بودند که امسال نیز برنامه‌ریزی به‌صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: سال گذشته 65 هزار و 615 نفر از زائران اربعین حسینی در سه وعده صبح، ظهر و شب در موکب دامغان پذیرایی و 12 هزار و 211 نفر اسکان داده شدند که از این تعداد هشت هزار و 502 نفر را آقایان و سه هزار و 709 نفر دیگر را خواهران تشکیل دادند.

فرماندار دامغان اضافه کرد: برپایی موکب علی بن موسی‌الرضا (ع) به نام شهرستان اولین تجربه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی بود که امیدواریم با بررسی و برنامه‌ریزی منظم و دقیق و آسیب‌شناسی نسبت به رفع مشکلات احتمالی در اربعین امسال اقدام و شاهد وضعیت مطلوب‌تر و امکانات بهتری برای زائران حرم پاک سیدالشهدا (ع) باشیم.

مجد با توصیه به افرادی که قصد شرکت در آیین پیاده‌روی در اربعین حسینی امسال دارند افزود: مهم‌ترین نکته ثبت‌نام در سامانه مشتاقان اربعین حسینی یا همان (سما) است و افرادی که در این سامانه ثبت‌نام نکنند از اعزام به سفر عتبات عالیات محروم می‌شوند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی