English

مدیرکل دامپزشکی کردستان خبر داد:

بازرسی های بهداشتی روزانه توسط ۱۲۰نفر در کردستان

مدیرکل دامپزشکی کردستان با اشاره به اهمیت سلامتی شهروندان کردستانی اضافه کرد: بازرسی های بهداشتی روزانه توسط 120نفر در کردستان انجام می گیرد.

بازرسی های بهداشتی روزانه توسط 120نفر در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، مجتبی ورمقانی در گفتگو با خبرنگاران کردستانی گفت: بازرسی ها کاملا بصورت محسوس و حتی نامحسوس انجام می گیرد.

مدیرکل دامپزشکی کردستان تصریح کرد: این میزان فرآورده خام دامی در سه بخش بازرسی شامل 57 هزار و 477 مورد کشف و ضبط شده است.

 ورمقانی اضافه کرد: در این بازرسی ها 182 هزار و 170 کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی از کشتارگاه‌های دام، 53 هزار و 674 کیلوگرم از اصناف و واحدهای عرضه و 22 هزار و 161 کیلوگرم نیز از کشتارگاه‌های طیور استان کشف شد.

وی افزود: در این مدت 25 واحد عرضه نیز با توجه به تکرار تخلفات بهداشتی و به خطر افتادن امنیت بهداشتی و سلامت شهروندان با هماهنگی و اخذ دستور قضایی توسط پلیس اماکن نیروی انتظامی پلمب شدند.

ورمقانی یادآور شد: در این مدت 30 گروه چهار نفره به صورت منظم از واحدهای تهیه و توزیع بازرسی انجام داده‌اند به صورتی که روزانه حدود 120 نفر کار نظارت بر عرضه را عهده دار بودند.

وی با بیان اینکه شهروندان در هنگام خرید محصولات خام دامی نسبت به بهداشتی بودن و تاریخ مصرف مواد غذایی توجه کنند، گفت: شهروندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارائه نظرات، انتقادات و شکایات خود با سامانه پیامگیر 1512 تماس برقرار کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه