English

موج کردستان گزارش می دهد؛

تعیین تکلیف وضعیت سلامت غذایی دکه های سیار میدان محمدی سنندج

مدیرکل دامپزشکی کردستان با اشاره به اخذ حکم قضایی برای برخورد با جگرکی های سیار غیر مجاز عرضه مواد غذایی گوشتی، گفت: مواد گوشتی که دراین مکان ها عرضه می شوند از نظر دامپزشکی فاقد سلامت غذایی می باشند.

تعیین تکلیف وضعیت سلامت غذایی دکه های سیار میدان محمدی سنندج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، مجتبی ورمقانی روز دوشنبه در گفت و گو با رسانه های کردستان با اشاره به اینکه عرضه گوشت در جگرکی های میدان محمدی سنندج غیر مجاز و غیرقانونی است، اظهار داشت: در روزهای گذشته حکم قضایی برای برخورد با این واحدها صادر شده و در این راستا شب گذشته یک اکیپ 7 نفره بازرسی به مکان مورد نظر فرستاده شد.

مدیر کل دامپزشکی کردستان گفت: انواع گوشت‌های فاسد در قالب کباب در جگرکی ها و مراکز سیار عرضه کبابی‌ میدان محمدی سنندج به مردم فروخته می‌شود که مورد تایید دامپزشکی نیست و مصرف کنندگان باید در این خصوص هوشیار باشند.

وی افزود: به محض اینکه ماشین‌های اداره کل دامپزشکی در محل میدان کمربندی محمدی توقف کرده و به سمت مراکز سیار کبابی رفتند عده‌ای با حمله ور شدن به آنها اجازه ضبط گوشت‌ها را نداده و اکیپ‌ها توسط عرضه کنندگان مورد سخت‌ترین اهانت‌ها قرار گرفتند.

ورمقانی با بیان اینکه این درگیری با مداخله پلیس پایان یافت، اضافه کرد: این عرضه کنندگان برای بار اول تذکر دریافت کردند و در صورتی که اقدام دوباره از سوی آنها تکرار شود به دستور مقام قضایی وسایل و گوشت های آنها ضبط می شود.

مدیر کل دامپزشکی کردستان با اشاره به اینکه مردم هوشیار باشند که این افراد در میدان کمربندی محمدی (سیلو) بر روی وانت و یا موتور چرخ‌ها گوشت‌های فاسد و غیر قابل مصرف را کباب کرده و به مردم عرضه می‌کنند، گفت: اکیپ‌های اداره کل دامپزشکی با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی استان مصمم به برخورد با این اشخاص هستند اما شهروندان به جهت حفظ سلامتی خود به هیچ عنوان از این واحدها خرید نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی