English

شهردار اردبیل مطرح کرد؛

اجرای بخشی از برنامه های هفته اردبیل با محوریت بانوان

شهردار اردبیل از برگزاری تور رایگان اردبیل گردی ویژه بانوان همزمان با بزرگداشت هفته اردبیل خبر داد و گفت: بخشی از برنامه‌های هفته اردبیل با محوریت بانوان برگزار می‌شود.

اجرای بخشی از برنامه های هفته اردبیل با محوریت بانوان

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حمید لطف اللهیان بعد از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته اردبیل تصریح کرد: در هفته اردبیل با هدف معرفی جاذبه های تاریخی و فرهنگی شهر به بانوان تور رایگان اردبیل گردی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه فرهنگسرای بانوان آماده برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری متعددی در روز اردبیل است، افزود: طرح پارک گام نیز در قالب پیاده روی دور دریاچه شورابیل با هدف توسعه ورزش های همگانی و ارتقا سلامت شهروندان در هفته اردبیل برگزار خواهد شد.

شهردار اردبیل همچنین از رونمایی نشان بانو در محوطه پارک بانوان خبر داد و بیان داشت: برنامه های متنوع شاد و فرهنگی برای کودکان نیز در هفته اردبیل در فرهنگسرای بانوان برگزار می شود.

وی همچنین از افتتاح پروژه های منطقه دو شهرداری در هفته اردبیل خبرداد و پیست اسکیت بانوان و سالن سرپوشیده چمن مصنوعی شهرداری اردبیل را از جمله این پروژه ها برشمرد.

به گفته لطف اللهیان سالن سرپوشیده چمن مصنوعی شهرداری اردبیل با مشارکت بخش خصوصی و با هدف توسعه زیرساخت های ورزشی احداث شده است.

وی به افزایش برنامه های فرهنگی در اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: یکشنبه های سلامت، سه شنبه های مهدوی و پنج شنبه های شاد عنوان برنامه هایی است که در مراکز فرهنگی شهرداری در حال اجرا بوده و این برنامه ها در هفته اردبیل پررنگ تر خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی