English

علی اسکندری خبر داد:

سهم ۵۰ درصدی خرید سهام در بورس منطقه ای همدان

مدیر بورس منطقه‌ای همدان با اشاره به معاملات هفته جاری در بورس منطقه ای همدان، از سهم 50 درصدی خرید سهام در بورس سخن گفت.

سهم 50 درصدی خرید سهام در بورس منطقه ای همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علی اسکندری، مدیر بورس منطقه‌ای همدان با اشاره به سهم 50 درصدی خرید سهام در بورس منطقه ای همدان، گفت: طی هفته جاری بیش از ۱۹ میلیارد سهم و حق تقدم به ارزش تقریبی ۸۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در تالارهای بورس اوراق بهادار در کل کشور معامله شد.

 

سهم 50 درصدی خرید سهام در بورس منطقه ای همدان

وی گفت: در بورس منطقه‌ای همدان هم این هفته تعداد ۴۹ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۲۰۳ سهم متعلق به ۲۹۰ شرکت به ارزش ۲۶۱ میلیارد و ۶۳۲ میلیون و ۹۹ هزار و ۹۷ ریال مبادله شد.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان اضافه کرد: ۵۰ درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۵۰ درصد نیز مربوط به فروش سهام بوده است.

اسکندری افزود: همچنین طی این هفته ۵۰ نفر در کلاس‌های آموزشی بورس که برای عموم علاقمندان برگزار می‌شود شرکت کرده و با مفاهیم بازار سرمایه و نحوه معاملات در بورس آشنا شدند.

وی اظهار داشت: امروز چهارشنبه نیز شرکت‌های پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و گروه مپنا بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان افزود: همچنین بانک تجارت، پالایش نفت اصفهان و سایپا پربیننده‌ترین شرکت‌های بورس بودند.

اسکندری یاداور شد: شاخص کل بورس در هفته جاری معادل ۲۹۰ هزار و ۱۷۸ واحد بود که نسبت به هفته گذشته ۱۱ هزار و ۵۰۴ واحد افزایش یافت.

وی افزود: همچنین شاخص کل فرا بورس هم با ۶۰ واحد افزایش به رقم ۳ هزار و ۷۷۰ واحد رسید.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان با اشاره به معاملات هفته جاری در بورس منطقه ای همدان، از سهم 50 درصدی خرید سهام در بورس سخن گفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه