English

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد؛

کسب رتبه خیلی خوب و شایسته تقدیر یزد در سواد آموزی

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: طی فرایند ارزیابی سال 97 استان یزد در سواد آموزی رتبه برتبر و قابل تقدیر در کشور را کسب کرده است.

کسب رتبه خیلی خوب و شایسته تقدیر یزد در سواد آموزی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مرآت امین الرعایا معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد اظهار کرد: سازمان سوادآموزی کشور برای تحقق سیاست های سوادآموزی و در راستای ارایه هدفمند خدمات سوادآموزی، اصلاح و تقویت روندها و رویه ها و ارائه بازخورد اثربخش، هر ساله ارزیابی جامعی از عملکرد سوادآموزی استان ها بر اساس شاخص ها و معیارهای استاندارد انجام می دهد.

وی افزود: در سال 1397 طی فرآیند ارزیابی و بررسی عملکرد استان ها در 12 شاخص و 26 محور تاثیرگذار، معاونت سوادآموزی استان یزد در مجموع شاخص های داوری شده موفق به کسب رتبه خیلی خوب و شایسته تقدیر شده است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: فعالیت‌های آموزشی و توانمندسازی نیروی انسانی، هزینه کرد منابع، داشتن برنامه عملیاتی، تشکیل جلسه های شورای پشتیبانی سوادآموزی، تبلیغات و ترویج سوادآموزی، اطلاع رسانی و سامانه های سوادآموزی، کیفیت بخشی به فعالیت ها، بهبود کیفیت برنامه ها و خلاقیت ها از جمله شاخص های در نظر گرفته شده بوده است.  

امین الرعایا تصریح کرد: نظارت و ارزشیابی بر ارزش های درون استانی، تحقق اهداف فعالیت ها و دوره ها، انجام مسابقات مختلف، طرح آموزش مقدمات رایانه به سوادآموزان، حلقه های کتاب و کتابخوانی، ایجاد مراکز یادگیری محلی، طرح ویژه نماز کلید بهشت از دیگر شاخص های مورد ارزیابی بود.

گفتنی است: طی نامه‌ای از سوی سرپرست وزارت آموزش و به پرورش به استاندار یزد از تلاش های سواد آموزی یزد و رتبه برتر استان در این زمینه تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه