English

استاندار یزد؛

فرهنگیان به خاطر مسائل حاشیه ای تعلیم و تربیت را رها نکنند

استاندار یزد گفت: نباید بخاطر برخی مسائل حاشیه ای فرهنگیان از تعلیم و تربیت دانش آموزان غافل شوند.

فرهنگیان به خاطر مسائل حاشیه ای تعلیم و تربیت را رها نکنند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد در همایش تجلیل از پیشکسوتان آموزش و پرورش استان یزد با عنوان زمزمه محبت هفت ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطر شهیدان باهنر و رجایی افزود: به جای شعاری صحبت کردن، بیشتر مایل هستیم که فضای در استان به وجود بیاید که از ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و تجربیات این قشر استفاده شود.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: صیانت از جایگاه آموزش پرورش استان یزد، شان معلم و حفظ موفقیت‌های این نهاد که از دیر باز تا امروز وجود داشته باید حفظ کنیم و پیشکسوتان که به عنوان عناصر اصلی در به وجود آوردن این موفقیت‌ها نقش آفرین بودند باید بیش از این گذشته در حفاظت از آنها تلاش کنند.

وی تصریح کرد: نباید بخاطر برخی مسائل حاشیه ای ، فرهنگیان از تعلیم و تربیت دانش آموزان غافل شوند بلکه صیانت  از جایگاه و شان آموزش و پرورش وظیفه همگان است و همه باید این مسوولیت را دنبال کنند.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی هم گفت: تمام نمایندگان مجلس اهتمام جدی بر رفع مسائل و مشکلات  فرهنگیان و بازنشستگان دارند.

سید ابوالفضل موسوی بیوکی پیشنهاد کرد کارگروهی در استان با مسوولیت آموزش و پرورش ، کانون بازنشستگان، بیمه تامین اجتماعی در استان تشکیل شود تا مسائل و مشکلات این قشر مورد پیگیری قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: تمام موفقیت‌های آموزش و پرورش مرهون تلاش‌های همه فرهنگیان است که قدردان همه آنها هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • چغندربگ

    ای مرد! کمی بفهم؛ این مسایلی ک میگی حاشیه ای نیست! اصل و متن زندگی ماست، درسته، برای شما مسئولین ناکارآمد حاشیه تلقی میشه، مسایلی مانند: فقر، بیمه بد، تبعیضِ معلمان و ....

  • ناشناس

    اقای محترم شرمندگی پیش زن وفرزند میدونی یعنی چی؟

  • علی

    خیلی وقته این اتفاق افتاده، اگر فرهنگیان مطالعه کنند و کارشان را درست انجام دهند فقط دانش آموزان خاص از مدارس خاص رتبه نمی آورند، چون عدالت آینه که رتبه کنکور در همه مدارس تقسیم بشه، این ظلمه که در یک مدرسه تیزهوشان 60 نفر رتبه زیر هزار بیارند و از سایر مدارس که بیش از ده بیست مدرسه می شود، یکی دو نفر

  • معلم بازنشسته

    اقتصاد و مششکلات مالی یک معلم حاشیست؟

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه