English

استاندار یزد؛

سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده استان یزد رونمایی شد

استاندار یزد گفت: رونمایی سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده یزد، رونمایی از نقشه راه خانواده است.

سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده استان یزد رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد علی طالبی استاندار یزد افزود: برنامه‌های زیادی در استان یزد توسط دستگاه‌های مختلف اجرا می‌شود و به صورت آزمایشی هم  برخی از برنامه‌ها در سطح ملی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده، نقشه راه خانواده است، همگرایی و همراهی متولیان موضوع خانواده را تحکیم و از پراکنده‌کاری جلوگیری می‌کند، فضای خوب و مفیدی را هم به منظور اهتمام خانواده بوجود می‌آورد .

استاندار یزد با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: به برکت خون شهیدان، همه خدمتگذاران انقلاب در جهت خدمت به مردم کوشا و موفق هستند.

طالبی با قدردانی از مجموعه اداره کل بانوان و خانواده استانداری یزد و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در برگزاری این مراسم، تاکید کرد: این مراسم‌ها نقش مهمی در معرفی تقید و تعهد خانواده های یزدی نسبت به سنت‌های حسنه چه از لحاظ مذهبی و چه سنتی دارد.

وی ادامه داد: همین نگاه باعث شده است تا  برنامه‌های مرتبط با خانواده در استان اجرا شود، نهادهای مرکزی کمال همکاری را با مجموعه استان داشته باشند و اعتماد بیشتری را در سازمان‌های مرکزی پیدا کرده‌ایم.

استاندار یزد اظهارداشت : البته کار اساسی به عهده مردم و خانواده‌ها و سازمان‌های غیردولتی است، امیدواریم همه همراهی کنند تا موضوع خانواده به عنوان تحول بنیادین در کشور به عنوان یک طرح آزمایشی اجرا شود همچنانکه برخی از این برنامه‌ها در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی