English

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی مطرح کرد:

مراقب حق الناس ها در هیات های عزاداری باشیم

نماینده ولی فقیه در استان همدان در خظبه های نماز جمعه، با اشاره به فرارسیدن ماه محرم، از رعایت حق الناس در هیئت های عزاداری سخن گفت و عملکرد دولت در خروج از برجام را قابل دفاع دانست.

مراقب حق الناس ها در هیات های عزاداری باشیم

 

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان همدان در خطبه های نماز جمعه همدان، با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت و اشاره به عملکرد قابل دفاع دولت در خروج از برجام، افزود: مسئولان باید در این هفته عوامل موفقیت و عواملی که موجب نا موفقیت امور شده است را بررسی کنند.

 

خروج دولت از برجام قابل دفاع است

وی با اشاره به اینکه دولت در چند ماه اخیر با کمک بانک مرکزی نوسانات ارز را کنترل کرده، گفت: اکنون قیمت کالاها کنترل شده است اما به معنای مناسب بودن قیمت ها نیست.

حجت الاسلام شعبانی موثقی خروج دولت از برجام را قابل دفاع دانست و افزود: انتظار می رود دولت از موضع قدرت این خروج را اعلام کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: پس از خروج آمریکا از برجام، توجه دولت به توان داخلی و ظرفیت جوانان در شرکت های دانش بنیان بیشتر شده است.

حجت الاسلام شعبانی موثقی با اشاره به اینکه توجه به توان داخلی و اقتصاد مقاومتی نباید فراموش شود، ادامه داد: نباید مدیریت اقتصاد به شکلی باشد که در آنسوی دنیا تصمیمی گرفته شود و اینجا اقتصاد ما آسیب ببیند.

امام جمعه همدان اضافه کرد: امروز در کشور از امنیت پایداری برخوردار هستیم و حاشیه سازی هایی که این روزها اتفاق می افتد برای ما همچون سم است.

 

مراقب حق الناس ها در هیات های عزاداری باشیم 

وی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم گفت: محرم و صفر ماه ابی عبدالله (ع) است که اسلام را زنده نگه داشته و امسال عزاداری ها باید با تقویت پرشور برگزار و پرچم های عزاداری برافراشته شود.

حجت الاسلام شعبانی موثقی تاکید کرد: مراقب حق الناس ها در هیات های عزاداری باشیم چراکه گاهی صدای بلندگو ها مزاحم همسایه ها شده و مراسم عزاداری در ساعت های نامناسب برگزار می شود.

وی ادامه داد: مزاحمت ایجاد کردن برای مردم و اذیت و آزار، حرام شرعی است که باید رعایت شود.

امام جمعه همدان گفت: هیات های عزاداری باید به سمت مساجد حرکت کنند و هیات امنای مساجد جوانان را به مسجد جذب کنند.

وی با اشاره به اینکه هیاتی که سخنران نداشته باشد همسو با فلسفه عمیق ماه محرم نیست، ادامه داد: بانوان در ماه محرم تماشاچی نباشند و با تجمع در حسینیه امام خمینی (ره) مشارکت کرده و عزاداری کنند.

حجت الاسلام شعبانی موثقی با اشاره به اینکه روز مباهله یکی از عیدهای مهم اسلام است که توسط خیلی مورد توجه قرار نگرفته است، اضافه کرد: در عید غدیر ولایت ظاهری و در جریان مباهله ولایت باطنی حضرت علی (ع) بیان می شود.

وی با اشاره به اینکه روز سه شنبه هفته گذشته روز مباهله بود، افزود: آیه مباهله، به صراحت ولایت امیر مومنان علی ابن ابی طالب (ع) را ثابت می کند.

 نماینده ولی فقیه در استان همدان در خظبه های نماز جمعه، با اشاره به  فرارسیدن ماه محرم، از رعایت حق الناس در هیئت های عزاداری سخن گفت و  عملکرد دولت در خروج از برجام را قابل دفاع دانست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه