English

مجموعه فرهنگی و هنری دریا همزمان با هفته دولت بهره برداری شد

«مجموعه فرهنگی و هنری دریا» شهرداری بندرعباس همزمان با هفته دولت سال جاری به بهره برداری رسید.

مجموعه فرهنگی و هنری دریا همزمان با هفته دولت بهره برداری شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباس امینی زاده شهردار بندرعباس گفت: رویکرد فرهنگی و توجه به زیرساخت‌های این حوزه مهم در این دوره مدیریتی شهرداری بندرعباس همواره جزو اولویت‌های اصلی بوده که بهره‌برداری از پروژه‌های متعدد در این زمینه تاکید کننده همین مورد است.

وی بیان داشت: این مجموعه به عنوان یک مرکز فرهنگی و هنری بزرگ با در نظر گرفتن نیازهای هنرمندان و استقبال کنندگان اجراهای نمایشی و فرهنگی از محل اعتبارات شهرداری بندرعباس آماده بهره‌‎برداری شده است.

امینی زاده عنوان کرد: مجموعه فرهنگی و هنری دریا در چند بخش شامل آمفی‌تئاتر روباز، ساختمان پلاتو، فضای سبز، و غیره بوده که دارای دو اتاق گریم، اتاق مدیریت، اتاق کنترل، انبار و سرویس بهداشتی است.

شهردار بندعباس اضافه کرد: مجموعه دریا در زمینی به مساحت دو هزار و 241 متر مربع ساخته شده که آمفی تئاتر روباز با ظرفیت 405 نفر تماشاگر، دارای 452 متر مربع مساحت، ساختمان پلاتو دارای 406 متر مربع مساحت، سالن پلاتو با ظرفیت 130 نفر تماشاگر دارای 200 متر مربع مساحت است.

25عباس امینی زاده گفت: میلیارد ریال اعتبار در ساخت این مجموعه هزینه شده است، که فضای سبز مجموعه نیز با 333 متر مربع مساحت تکمیل کننده این پروژه است که تمامی بخش‌ها آماده بهره‌برداری است.

اضافه می‌شود، در هفته دولت سال جاری 35 پروژه عمرانی شهرداری بندرعباس با اعتباری بالغ بر 292 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه