English

اکبر صمدی:

۷ کیلومتر از جاده رضی-امیرکندی آماده بهره برداری است

فرماندار مشگین‌شهر گفت: ۷ کیلومتر از جاده رضی-امیرکندی آماده بهره برداری است.

۷ کیلومتر از جاده رضی-امیرکندی آماده بهره برداری است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر صمدی فرماندار مشگین شهر اظهار کرد: عملیات اجرایی توسعه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) با ظرفیت ۳۰ تخت به پایان رسیده و آماده بهره برداری است بطوریکه انتظار داریم بخشی از مشکل مردم مشگین شهر رفع شود. 

  
فرماندار مشگین شهر با اشاره به پایاب سد سبلان و مشکل آب بخش ارشق گفت: مبلغ ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پایاب سد سبلان مورد تصویب قرار گرفته است به گفته مدیرعامل امورآب استان با اجرای سیفون تا پایان آبان ماه آب به منطقه ارشق می رسد.
 
وی در خصوص وضعیت جاده‌های این شهرستان نیز یادآور شد: ۲۵ کیلومتر از اتوبان چهاربانده مشگین شهر-اردبیل همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری افتتاح می شود و ۱۵ کیلومتر باقیمانده این جاده در سال ۹۹ اجرا و با پایان چهار بانده کردن این جاده، عملیات اجرایی اتوبان مشگین شهر- اهر  شروع می‌شود.
 
به گفته صمدی۷ کیلومتر از جاده رضی-امیرکندی نیز آماده بهره برداری است که این جاده نقش مهمی در توسعه منطقه ارشق خواهد داشت.
 
وی همچنین به آخرین وضعیت کارخانه کامیون سازی مشگین شهر اشاره کرد و گفت۹۰۰ میلیارد تومان از ۱۳۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های آماده افتتاح شهرستان مربوط  به احداث فاز اول کارخانه کامیون سازی است بطوریکه افتتاح این پروژه مهم نقش مهمی در صنعت و اشتغال شهرستان ایفا خواهد کرد.
 
صمدی با انتقاد از بعضی جریانات سیاسی شهرستان در مورد کامیون سازی و برخی شایعات پیرامون این پروژه یادآور شد: کارخانه کامیون سازی به هیچ وجه یک پروژه سیاسی نیست و سرمایه گذار آن هم یک فرد کاملا اجرایی است بطوریکه انتظار داریم مردم این شهرستان با حمایت از این پروژه و پرهیز از سیاسی کاری از توسعه اقتصادی و اشتغال زایی در شهرستان حمایت کنند.
 
فرماندار مشگین شهر در ادامه با اشاره توسعه  رونق گردشگری در این شهرستان گفت: از عملیات توسعه ای مجموعه پل معلق (منطقه نمونه گردشگری خیاو تا گردولی) رضایت نداریم و سرمایه گذاران بایستی به فکر اجرای پروژه‌های جدید در این مجموعه باشند. 
  
صمدی در خصوص بهسازی و تعریض مسیر گردشگری آبگرم قینرجه مشگین شهر نیز گفت: 10 کیلومتر این مسیر سال گذشته و امسال بهسازی شده و مابقی آن نیز به سال آینده موکول شده است.همچنین مسیر مربوط به اکو کمپ دورنا نیز بهسازی و آسفالت خواهد شد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی