English

هم زمان با اولین روز هفته دولت؛

عملیات اجرایی پروژه تکمیل دبیرستان ابن سینا بندرعباس آغاز شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی تکمیل دبیرستان ابن سینا بندرعباس هم زمان با شروع هفته دولت، بعد از یک دهه معطلی، خبر داد.

عملیات اجرایی پروژه تکمیل دبیرستان ابن سینا بندرعباس آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، نوید احمدی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان  در خصوص آغاز عملیات اجرایی تکمیل دبیرستان ابن سینا بندر عباس هم زمان با شروع هفته دولت ، گفت: عملیات اجرایی پروژه تکمیل دبیرستان ابن سینا بندرعباس، در زمینی به مساحت 7 هزار و 626 متر مربع آغاز شده است.

احمدی  افزود: این پروژه شامل ساختمان آموزشی با مساحت چهار هزار و 282 مترمربع، سالن ورزشی با مساحت هزار و 397 مترمربع، نمازخانه با زیر بنای 113 متر مربع، اتاق سرایداری با 90 مترمربع مساحت و سرویس بهداشتی است.

وی اعتبار تخصیص داده شده به این مدرسه را  ۱۴میلیارد تومان بیان کرد و افزود: این پروژه بیش از یک دهه معطل مانده بود که به همت شرکت معماران تجارت آفتاب، نسبت به تکمیل آن اقدام می شود. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان با اشاره به زمان تحویل این پروزه، بیان داشت: با توجه به تفاهم به عمل آمده، این پروژه تا مهرماه سال 1400 تحویل داده خواهد شد.  

گفتنی است که هم زمان با نخستین روز از هفته دولت و با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران، عملیات اجرایی تکمیل دبیرستان ابن سینا بندرعباس آغاز شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه