English

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خبر داد:

آغاز به کار بیش از ۳۰ واحد صنعتی در کردستان در ایام هفته دولت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال در هفته دولت ازبیش از 30 طرح صنعتی بهره برداری می شود.

آغاز به کار  بیش از 30 واحد صنعتی در کردستان در ایام هفته دولت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمد دره وزمی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران کردستان گفت: تلاش مجموعه سازمان صنعت،معدن وتجارت در استان کردستان ایجاد عدالت صنعتی ونیز حرکت روبه کمتر کردن آمار بیکاران است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به تعداد پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت اظهار داشت: از جمله واحدهای قابل افتتاح استان در هفته دولت، بتن گازی ژیوار غرب در سنندج با ظرفیت ۷۰ هزار تن و سرمایه‌گذاری ۱۲۷ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۵ نفر است.

محمد دره‌وزمی اضافه کرد: واحد مهرپویش آوالان در دهگلان تولید کننده اوراق فشرده چوبی و روکش ملامینه با سرمایه‌گذاری ۴۹۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۶۷ نفری از دیگر واحدهای قابل افتتاح در هفته دولت است.

وی افزود: واحد کانیا نور برزین زاگرس در شهرستان بانه تولید کننده چراغ‌های ال ای دی دار و لامپ ال ای دی با ظرفیت سه میلیون عدد و با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد ریالی و اشتغالزایی ۳۰ نفر در این ایام افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: واحد سپهر صنعت آرتا مستقر در شهرستان قروه تولید کننده کنسانتره آهن با ظرفیت ۱۵۰ هزار تن و سرمایه‌گذاری ۲۴۹ میلیارد ریالی و اشتغال ۷۸ نفر از دیگر طرح‌های قابل افتتاح استان در هفته دولت امسال است‌.

دره‌وزمی با اشاره به اینکه ۲ واحد با سرمایه‌گذاری خارجی هم در این ایام افتتاح می‌شوند، یادآور شد: واحد تولیدکننده لوازم خانگی ( تلویزیون، آب سردکن و ساندویج ساز) با ظرفیت ۱۵۰ هزار دستگاه و سرمایه‌گذاری ۳۴ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۰۰ نفر در شهرستان سقز افتتاح می‌شود.

وی افزود: واحد فراسازان توتون آپادانا تولیدکننده سیگارت فیلتردار با ظرفیت پنج میلیارد نخ و انواع تنباکوی  معطر معسل با ظرفیت ۵۰۰ تن از دیگر واحد سرمایه‌گذاری خارجی قابل افتتاح در این ایام است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه کرد: سرمایه‌گذاری واحد ذکر شده یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است که برای ۳۱۰ نفر هم شغل ایجاد کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه