English

رئیس پلیس راه مازندران:

جاده چالوس یک طرفه می شود

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: جاده چالوس در صورت بار ترافیکی سنگین، امروز سه شنبه و جمعه ساعت 13 از کرج به سمت شمال بسته و از ساعت 17 همانروز تا 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به کرج یکطرفه می شود.

جاده چالوس یک طرفه می شود

به گزارش خبرگزاری موج از مازندران ، سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت: هم اکنون و در روز عید سعید غدیر ، ترافیک در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده های مشاء، گالری امامزاده هاشم و حدفاصل پلور تا بایجان در اکثر مقاطع سنگین است.

وی ادامه داد : در محور چالوس – کرج ، مسیر جنوب به شمال حدفاصل ابتدای محور تا ارنگه ترافیک سنگین و حدفاصل خوزنکلا تا سد امیرکبیر و همچنین محدوده های درده، تونل کندوان،پل زنگوله،سیاه بیشه و در برخی از مقاطع محور، ترافیک نیمه سنگین است.

به گفته قدمی ترافیک در محور سوادکوه مسیر جنوب به شمال محدوده گیلاوند و محور ساری- کیاسر- سمنان نیمه سنگین و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران درباره محدودیت تردد در جاده های استان گفت : تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین از ساعت 6 تا 24 امروز سه شنبه ، فردا چهارشنبه و پنج شنبه و ساعت 6 صبح جمعه تا یک بامداد شنبه و ساعت 6 تا 18 روز شنبه در جاده هراز ممنوع است.

وی بیان داشت : همچنین جاده هراز ساعت 14 روز جمعه از رودهن به سمت شمال بسته و ساعت 16 همان روز تا 2 بامداد روز بعد از آب اسک به سمت تهران یکطرفه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی