English

ترافیک سنگین و پرحجم در هراز و کندوان

رئیس پلیس راه مازندران گفت: درحال حاضر تردد خودروها در محدوده سه‌راهی چلاو محور هراز به‌صورت سنگین و در سایر محورهای کندوان، کیاسر و سوادکوه به‌صورت پرحجم است.

ترافیک سنگین و پرحجم در هراز و کندوان

به گزارش خبرگزاری موج،  علی‌رضا قدمی ،  رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های مازندران گفت: درحال حاضر تردد خودروها در محدوده سه‌راهی چلاو محور هراز به‌صورت سنگین و در سایر محورهای کندوان، کیاسر و سوادکوه به‌صورت پرحجم است.

وی افزود: از روز گذشته شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای مازندران بودیم به‌طوری‌که امروز نیز در محورهای استان ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد کامیون و کامیونت امروز و فردا در محور هراز، افزود: همچنین فردا بحث محدودیت محور کندوان در دستور کار قرار دارد که باتوجه به تابستان در ساعت اجرای آن تغییراتی به وجود آمده است.

این مسؤول یادآور شد: همچنین بحث اعمال محدودیت‌های مقطعی فردا در محور کیاسر مازندران نیز باتوجه به حضور مسافران و بومیان در دستور کار قرار دارد.

قدمی با تأکید بر پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، خاطرنشان کرد: لازم است مسافران در زمان بروز ترافیک از انحراف به شانه خاکی جاده پرهیز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه