English

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های مازندران اعلام شد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است.

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های مازندران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، علی‌رضا قدمی ،  رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت ترافیکی جاده های این استان گفت: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است.

وی افزود: معمولا روزهای چهارشنبه شاهد بالا رفتن حجم ترافیک در محورهای ورودی مازندران هستیم که موجب افزایش بار خروجی در روزهای جمعه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: باتوجه به  تردد مسافران تابستانی  در محورهای مازندران بحث محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پایانی هفته در محورهای استان در دستور کار قرار دارد.

این مسؤول با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلی کماکان از محور هراز، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از این محور ممنوع است.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: بحث اجرای محدودیت‌های مقطعی یک‌طرفه در محور کیاسر نیز همچنان در دستور کار قرار دارد که این محدودیت معمولا روزهای جمعه و ایام تعطیلات اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران اظهار کرد: در تصادفات هفته گذشته سرنشینان به‌دلیل عدم کمربند ایمنی به بیرون پرت شدند که درخواست پلیس  این است هم برای رعایت قانون و همچنین حفظ ایمنی این موضوع را جدی بگیرند.

قدمی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به حضور مسافران تابستانی لازم است هم مسافران و هم‌استانی مقررات راهنمایی و رانندگی را جدی بگیرند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی