English

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بود و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، علی‌رضا قدمی ، رئیس پلیس راه مازندران درباره محدودیت های ترافیکی گفت: معمولا چهارشنبه‌ها شاهد ترافیک در محورهای مازندران هستیم که هرچه ساعات پایانی روز نزدیک می‌شویم بر حجم ترافیک افزوده می‌شود.

وی افزود: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم و روان است و از لحاظ جوی نیز مشکلی نداریم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیتهای ترافیکی پایان هفته در محورهای استان، گفت: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است.

این مسؤول با بیان اینکه محور کندوان روز جمعه یک‌طرفه می‌شود، اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بود و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز همچنان ممنوع است، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 14 تا 24 امروز و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع خواهد بود.

وی در پایان با تأکید بر رعایت سرعت مطمئنه، گفت: مسافران از آخرین وضعیت راه‌های مازندران ازلحاظ جوی و ترافیکی نیز با شماره تلفن‌های 21824420 و 21824434 با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه