English

باحضورخانواده استاد شهریار:

تندیس استاد شهریار در پارس آباد رونمایی شد

آیین رونمایی و نصب تندیس استاد شهریار با حضور خانواده وی و شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی استانی و کشوری در شهرستان پارس آباد برگزارشد.

تندیس استاد شهریار در پارس آباد رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی علایی فرماندار شهرستان پارس آباد در حاشیه آیین رونمایی و نصب تندیس استاد محمد حسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار شاعر نامدار ایران زمین و افتخار آذربایجان همزمان با عید غدیر خم در میدان آزادی گفت: آیین رونمایی و نصب تندیس این شاعر بزرگ به صورت باشکوه و با حضور خانواده استاد شهریار و شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی  استانی  و کشوری در  پارس آباد مغان برگزار شد.

وی با اعلام اینکه استاد شهریار از مفاخر ارزشمند کشورمان و دنیای اسلام و از بزرگترین شعرای همه تاریخ ایران است، اظهار کرد: این شاعر پرآوازه محبوبیت خاصی در بین آحاد مختلف مردم فرهنگ دوست منطقه دارد.

وی همچنین با اشاره به جایگاه والای  استاد شهریار و آثارش در ادبیات ایران و جهان ، از تغییر نام  میدان آزادی شهر پارس آباد به ‌استاد شهریار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج  اردبیل، نصب و عملیات عمرانی جهت آماده سازی میدان ۲۵۰ میلیون تومان و برای ساخت تندیس استاد شهریار ۳۷ میلیون تومان هزینه شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه