English

عباس میرزاد؛

رویکرد ما حل عادلانه مشکلات کارگران است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به بزرگی جامعه‌ی کارگری هرمزگان بی‌شک مشکلاتی نیز وجود دارد؛ اما ما به دنبال حل آن به نحوی هستیم که در این میان کارفرما و کارگر هیچ‌کدام ضرر نکنند.

رویکرد ما حل عادلانه مشکلات کارگران است

عباس میرزاد در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری موج هرمزگان با اشاره به مذاکرات انجام جهت تکمیل پروژه ی تالار شهر، گفت: این موضوع از طریق استاندار هرمزگان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح گردیده و قرار است که در قالب یک پارک-تالار راه‌اندازی شود تا عموم مردم بتوانند دسترسی مناسبی به فضای پارک، ساحل و تالار داشته باشند.

وی ادامه داد: در حال حاضر می‌بایست مراحل بروکراسی این طرح طی شود و در نهایت پس از خصیص ردیف اعتبار در سازمان مدیریت و برنامه ریزی، جهت ادامه و تکمیل این پروژه اقدام گردد.

مصاحبه اختصاصی موج هرمزگان با معاون سیاسی استاندار

*کاربری تالار شهر با حریم شصت متری دریا سازگار است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه بخشی از این تالار در حریم شصت متری دریا قرار دارد، گفت: استفاده از این حریم جهت احداث فضای سبز کاربری دارد که با این طرح سازگار است و مشکلی را به وجود نخواهد آورد .

میرزاد گفت:  در کنار تالار شهر در آینده ای نزدیک پارک موزه‌ی دفاع مقدس و یادمان شهدای پرواز 655 ایرباس با اعتباری در حدود 5 میلیارد تومان (از محل اعتبارات توازن منطقه ای) احداث خواهد شد.

وی با اشاره به تأکید استاندار هرمزگان بر تکمیل هر چه سریع تر پروژه تالار شهر، گفت: امیدواریم که مراحل اداری و تخصیص اعتبار این تالار به‌سرعت انجام شود تا در آینده‌ای نزدیک شاهد راه‌اندازی این تالار باشیم.

مصاحبه اختصاصی موج هرمزگان با معاون سیاسی استاندار

*کارگران درک درستی از شرایط دارند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در بخش دیگری از صحبت‌های خود و در پاسخ به سؤال خبرنگار موج در خصوص اعتصاب‌های کارگری گفت: مسائل کارگری تنها مختص هرمزگان نیست و در اکثر نقاط کشور از گذشته وجود داشته؛ در شرایط فعلی نیز به دلیل وضعیت اقتصادی ناشی از تحریم های استکبار جهانی این موضوع اجتناب‌ناپذیر است؛ اما تا کنون کارگران تلاشگر  با درک شرایط همراهی و همکاری خوبی نشان داده اند.

وی با تأکید بر اینکه ما به دنبال حمایت از کارگران هستیم، گفت: البته این حمایت نباید باعث فشار به کارفرمایی شود که ایجاد اشتغال کرده و یا در سال رونق تولید باعث تعطیلی صنعت و کارخانه‌ای شود.

میرزاد در پایان با اشاره به جامعه بزرگ کارگری هرمزگان گفت: 300 هزار نفر جامعه‌ی کارگری هرمزگان را تشکیل می‌دهد و بی‌شک در جامعه‌ای با این گستردگی مشکلاتی نیز وجود دارد؛ اما ما به دنبال حل آن به نحوی هستیم که در این میان ضرری متوجه کارفرما و کارگر نشود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه