English

مصطفی آزادبخت:

آزادگان سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی هستند

معاون استاندار همدان با اشاره به جایگاه آزادگان به عنوان سربلندی جمهوری اسلامی ایران، آزادگان را سربازان پاک باخته مقام معظم رهبری خواند.

آزادگان سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مصطفی آزاد‌بخت، معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در دیدار با جمعی از آزادگان استان همدان با اشاره به جایگاه آزادگان به عنوان سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی، افزود: باید حافظ آنها و قدردان آنها باشیم و  آزادگان در میدان نابرابری با قدرت ایمان بر دشمن موفق شده اند.

 

 جایگاه آزادگان به عنوان سربلندی جمهوری اسلامی

وی اضافه کرد: آزادگان به عنوان پیشکسوتان جهاد و ایثار و شهادت همواره در فکر و ذهن امام(ره)  بودند و رهبر معظم انقلاب جایگاه آزادگان را بسیار والا می دانند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به جایگاه آزادگان و بیان اینکه آزادگان جمهوری اسلامی را سربلند کرده و بر بال ملائک نشاندند و البته هنوز جنگ تمام نشده است، گفت: جمهوری اسلامی در تمام صحنه های نبرد موفق است و آزادی کشتی جمهوری اسلامی و نابودی پهپاد آمریکایی ادامه رزم و نبرد شما است.

وی در ادامه با بیان اینکه در استان همدان دنبال اعمال شایسته سالاری فراتر از جناح های سیاسی هستیم و خانواده های شهدا و ایثارگران را ولی نعمت خود می دانیم، گفت: خداوند نعمتهای ارزشمندی به ما داده که بالاترین آن نعمت مقام معظم رهبری است که سربازان خودساخته و پاکباخته ای چون آزادگان دارد.

آزادبخت با اشاره به جایگاه آزادگان و بیان اینکه دشمنان در حال عقب نشینی هستند زیرا قدرت ایمان مردم برای دشمن شکننده است، گفت: همدان با هماهنگی مسئولان و محوریت نماینده ولی فقیه ، استانی بی حاشیه است

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه