English

مصطفی آزاد‌بخت مطرح کرد:

نقش فضای مجازی در فرهنگ کتابخوانی

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان بااشاره به نقش فضای مجازی در فرهنگ کتابخوانی، از اینکه راه مقابله با دشمن انجام کار فرهنگی است، سخن گفت.

نقش فضای مجازی در فرهنگ کتابخوانی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، معاون سیاسی  امنیتی استانداری همدان، مصطفی آزاد‌بخت در آیین اختتامیه نهمین جشنواره رضوی با بیان نقش فضای مجازی در فرهنگ کتابخوانی و اینکه کاملترین دستورالعمل‌ها از ائمه معصوم(ع) نشأت می‌گیرد، افزود: امروز جایگاه فرهنگ در جامعه ما ویژه است چراکه با همین فرهنگ به عنوان محور حق در برابر دنیای استکبار ایستاده‌ایم.

 

نقش فضای مجازی در فرهنگ کتابخوانی

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری همدان با بیان نقش فضای مجازی در فرهنگ کتابخوانی و اینکه شیوه کتاب و کتابخوانی راه ارزشمندی است گفت: با فعالیت فرهنگی و تبعیت از راه و روش امامان معصوم(ع) این انقلاب به پیروزی رسیده و با ایثار و گذشت توطئه دشمنان خنثی شده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن تنها از توانایی نظامی ما نمی‌هراسد بلکه از توانمندی فرهنگی ما هم می‌ترسد خاطرنشان کرد: با توسعه کتاب و کتابخوانی و تقویت فرهنگی کودکان، نوجوانان و جوانان می‌توانیم به اهداف خود برسیم.

 

راه مقابله با دشمن انجام کار فرهنگی است

آزادبخت با بیان اینکه دشمن جنگ روانی و تبلیغ فرهنگ ابتذال را پیش گرفته است تصریح کرد: بهترین راه مقابله با دشمن انجام کار فرهنگی ماندگار و آشنایی با فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در چهار سال اخیر روند رو به رشدی از کتابخوانی را در استان داشته‌ایم بیان کرد: امروز هدف دشمن ناامیدی مردم است اما هر کس مردم را امیدوار و تقویت کند به وظیفه خود عمل کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز با بیان اینکه برای رسیدن به تمدن هیچ راهی جز مسیر اهل بیت(ع) نداریم افزود: بشر اگر می‌خواهد به تعالی و پیشرفت برسد باید از تعالیم الهی بهره‌مند شود و سخنان اهل بیت(ع) نیز همان حرف فطرت است.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی با بیان اینکه در احادیث و روایات امام رضا(ع) به عالم آل محمد(ص) تعبیر شده است بیان کرد: متاسفانه امروز جوانان از فرهنگ کتابخوانی فرار می‌کنند و بسیاری از افراد با کتابخوانی غریبه هستند که علت اصلی آن این است که فضای مجازی ما را از کتاب دور کرده است.

وی با بیان اینکه سرانه مطالعه در کشور ما بین 10 تا 17 دقیقه است افزود: جامعه‌ای که جوانان آنها فقط 15 دقیقه مطالعه می‌کنند قطعا دچار آسیب خواهند شد چون ترویج کتاب در این جامعه جا نیفتاده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه باید کتاب‌های مختلفی خوانده شود گفت: ارتباط با کتاب ارتباط با علم است همچنان که بوعلی سینا با مطالعه و ارتقای علم و دانش توانست فقیه، دانشمند، فیلسوف و پزشک مطرحی در جهان باشد.

 معاون سیاسی  امنیتی استانداری همدان، مصطفی آزاد‌بخت در آیین اختتامیه نهمین جشنواره رضوی با بیان نقش فضای مجازی در فرهنگ کتابخوانی​ و اینکه کاملترین دستورالعمل‌ها از ائمه معصوم(ع) نشأت می‌گیرد، افزود: امروز جایگاه فرهنگ در جامعه ما ویژه است چراکه با همین فرهنگ به عنوان محور حق در برابر دنیای استکبار ایستاده‌ایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه