English

با مشارک ستاد اجرایى فرمان امام(ره)؛

١١٥٠ واحد مسکونى براى محرومین هرمزگان ساخته مى شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) عملیات اجرایی احداث یک هزار و ۱۵۰ واحد مسکن برای محرومان استان را به زودی آغاز می کند.

١١٥٠ واحد مسکونى براى محرومین هرمزگان ساخته مى شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا مدرس  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، از احداث ۱۱۵۰ واحد ارزان قیمت با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام خبر داد و افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بر اساس تکلیفی که از سوی مقام معظم رهبری بر عهده این نهاد گذاشته شده است، احداث واحد مسکونی برای محرومان در سراسر کشور را آغاز کرده است که برابر مذاکرات انجام گرفته، یک هزار و ۱۵۰  واحد در هرمزگان احداث و تحویل نیازمندان می شود.

 وی خاطر نشان کرد: مسکن، همواره دغدغه اصلی کم درآمدها است و ما حتی در روستاهایی که دارای زمین باشیم، زمین رایگان را در اختیار قرار می‌دهیم.

مدرس تاکید کرد: در تلاش هستیم با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام، برای بخشی از مردم استان که امکان تأمین مسکن در شرایط عادی را ندارند به کمک تسهیلات، زمین و روش‌های ساخت، مورد حمایت قرار گیرند تا صاحب مسکن شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به طرح احداث خانه ارزان قیمت برای محرومین در هرمزگان، گفت: دراین طرح مبلغی به عنوان تسهیلات بانکی درنظر گرفته شده و مبلغی نیز از طرف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

مدرس در ادامه اذعان داشت: یک هزار و ۱۵۰ واحد ارزان قیمت در شهرستان های بندرعباس، جاسک، رودان، میناب و حاجی آباد احداث خواهد شد.

وی تصریح کرد: سهم هر شهرستان به تفکیک، حاجی آباد ۱۰۰ واحد، جاسک ۱۰۰ واحد، رودان ۱۰۰ واحد، میناب ۲۰۰ واحد و بندرعباس ۶۵۰ واحد است، که اقدامات لازم برای احداث این واحد های مسکونی باید سریع تر انجام گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی