English

نادر فلاحی:

میزبانی اردبیل از کنفرانس بین‌المللی گردشگری روستایی ۲۰۲۰

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: طبق تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته کنفرانس بین‌المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی 2020 در اردبیل برگزار می‌شود که این موضوع در حال حاضر مبنای کار قرار گرفته است.

میزبانی اردبیل از کنفرانس بین‌المللی گردشگری روستایی 2020

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل٬ نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار داشت: طبق تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته کنفرانس بین‌المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی 2020 در اردبیل برگزار می‌شود که این موضوع در حال حاضر مبنای کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که قابلیت‌های استان اردبیل در حوزه گردشگری اولویت اساسی است بیان کرد: شرکت بین‌المللی اکوتوریسم فیتور اسپانیا این جشنواره در استان‌های اردبیل کردستان و کرمانشاه برگزار می‌کند که مهم ترین اولویت ما توجه به جاذبه‌های طبیعی و قابلیت‌های گردشگری روستایی است که امید می‌رود در این زمینه اقدامات اساسی مبنای کار قرار بگیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: اردبیل ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌ گردشگری دارد که باید به این مهم توجه ویژه انجام داده شود تا بتوانیم از ظرفیت‌های استان اردبیل به نحو احسن استفاده کنیم که این امر نیازمند تدوین برنامه جامعه بوده که باید در این زمینه برنامه‌های مناسبی پایه‌ریزی شود.

فلاحی تصریح کرد: برگزاری این کنفرانس نقطه عطفی برای آغاز فعالیت‌ها است که امید می‌رود خروجی‌های مناسب و قابل قبولی را در تحول و پویایی صنعت گردشگری استان اردبیل رقم بزند و اردبیل که قطب گردشگری کشور است در تمام جهان نیز شناسانده شود که این امر نیاز به استفاده از ظرفیت‌های متخصصان و کارشناسان است.

وی بیان کرد: برای تحقق اهداف مورد نظر استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای ما اولویت اساسی است و در تلاش هستیم در این زمینه به تمامی اهداف خود جامه عمل پوشانده و با برطرف سازی مشکلات راه رسیدن به توسعه و پیشرفت را رقم بزنیم که این موضوع در وهله نخست باید مورد توجه واقع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه