English

نادر فلاحی:

گردشگری محور توسعه استان اردبیل است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: محور توسعه استان اردبیل گردشگری است و به‌ همین جهت در خصوص ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری به‌دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم.

گردشگری محور توسعه استان اردبیل است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار داشت: براساس تلاش‌های صورت گرفته، اردبیل به عنوان ارزان‌ترین مقصد گردشگری کشور و ییلاق ایران زمین مطرح شده است.

وی در خصوص برنامه‌های اداره ‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل برای سال‌های آتی، افزود: مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اردبیل تا سال ۱۴۰۰ بر قله گردشگری ایران خواهد ایستاد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: در یک سال گذشته در سایه زحمات فراوان مسؤولان ذی‌ربط و با همکاری خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها میزان حضور گردشگران خارجی در بقعه شیخ صفی ۲ و نیم برابر افزایش داشته و همچنین براساس آمار ورودی موزه‌ها و هتل‌ها، مسافران داخلی حاضر در اردبیل ۱۱۶ درصد افزایش یافته است.

فلاحی عنوان کرد: محور توسعه استان اردبیل گردشگری است و به‌ همین جهت در خصوص ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری به‌دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم و آمار مطلوبی نیز در سال گذشته در این‌خصوص رقم زده شد.

وی گفت: در زمستان سال قبل  تعداد گردشگران در اردبیل ۱۵ درصد رشد داشته است و همچنین توانستیم میزان ماندگاری مسافران در بقعه شیخ صفی را از ۲۵ دقیقه به ۲ و نیم ساعت افزایش دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه