English

برگزاری گردهمایی بزرگ مبلغان محرم با حضور آیت الله رییسی

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: رئیس قوه قضائیه و احمد واعظی قرار است در گردهمایی بزرگ مبلغان محرم سخنرانی کنند.

برگزاری گردهمایی بزرگ مبلغان محرم با حضور آیت الله رییسی

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این باره گفت: برگزاری گردهمایی بزرگ مبلغان، از جمله اقدامات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی پیش از ماه محرم ویژه مبلغان اعزامی است.

وی گفت: در این مراسم آیت الله سید ابراهیم رییسی رئیس قوه قضائیه و احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به سخنرانی خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: این گردهمایی روز پنجشنبه 7 شهریورماه از ساعت 10 تا 12 در مرکز همایش های غدیر قم واقع در خیابان معلم برگزار خواهد شد.

وی افزود: 8 هزار و 500 نفر از قم و حدود 3 هزار نفر از شعب دفتر تبلیغات اسلامی از شب اول محرم تا شب شهادت امام سجاد(ع) به مناطق مختلف تبلیغی اعزام می‌شوند و به برگزاری برنامه‌ های متنوع مانند اقامه نماز جماعت اول وقت در ایام محرم، هدایت و تقویت مراسم عزاداری به ویژه ایام عاشورا و تاسوعا، جلوگیری از ترویج خرافات، توجه دادن و تبیین اهمیت امر به معروف و نهی از منکر می‌‌پردازند .

روستاآزاد اظهار کرد: تبیین مباحثی در زمینه سبک زندگی اسلامی، ازدیاد نسل و اقتصاد، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، تبیین نشانه‌های ظهور، حکومت مهدوی و وظایف انسان منتظر، تشکیل جلسات سخنرانی وعظ و خطابه و حلقه‌ های معرفت با محوریت مباحث قرآنی از برنامه‌‌های دیگر مبلغان است.

وی خاطرنشان کرد: این مبلغان در ایام تبلیغ خود فعالیت‌‌هایی مانند تبلیغ چهره به چهره، ارتباط با نسل جوان، تبیین ارزش‌‌ها و دستاوردهای انقلاب، بصیرت‌افزایی و دفاع از مبانی انقلاب به ‌ویژه اصل ولایت‌ فقیه، نظارت بر پرهیز از اسراف در سفره‌‌های اطعام و نذورات، دعوت مردم به وحدت و پرهیز از تفرقه و اختلاف را در دستور کار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی