English

در اجرای طرح امنیت اجتماعی در بندرعباس؛

۴۹۷ نفر متهم ظرف ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شدند

فرمانده انتظامی بندرعباس از دستگیری ۴۹۷ نفر سارق، مظنون به سرقت، متهمان فراری، خرده فروش مواد مخدر و معتادان متجاهر ظرف 48 ساعت و در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی در بندرعباس خبر داد.

۴۹۷ نفر متهم ظرف 48 ساعت شناسایی و دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ اسماعیل مشایخ از دستگیری ۴۹۷ نفر سارق ، مظنون به سرقت، متهمان فراری، خرده فروش مواد مخدر و معتادان متجاهر ظرف 48 ساعت و در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی در بندرعباس خبر داد.

وی با بیان اینکه در میان دستگیرشدگان ۴ باند سرقت خودرو و منزل نیز وجود دارد، گفت: یک باند ۴ نفره از سارقان داخل خودرو در سطح شهر با تغییر زاویه دوربین‌های جلوی مغازه و خیابان پس از شکستن شیشه‌های خودرو، رادیو پخش، باطری و دیگر وسایل را سرقت می‌کردند.

فرمانده انتظامی بندرعباس با اشاره به متلاشی شدن باند ۳ نفره ای که با جعل عنوان نیرو‌های امنیتی و انتظامی خودرو‌های گران قیمت را سرقت می‌کردند، گفت: سه نفر سارق موتور سیکلت که اعضای آن در شرکت‌های انتظامی و خدماتی اشتغال داشتند نیز دستگیر شدند.

 مشایخ گفت: همچنین در گشت زنی دو نفر سارق به عنف که با تهدید و اسپری موبایل سرقت می‌کردند دستگیر شدند و تعدادی اموال کشف شد.

وی افزود: در پاکسازی دو محله در بندرعباس در مجموع ۹۸ گرم انواع مواد مخدر و چند بطری مواد تهیه ماده مخدر شیشه بدست آمد.

فرماندهی انتظامی بندرعباس درباره سرقت در پل رسالت بندرعباس نیز گفت: در چند روز گذشته عده‌ای از افراد با تصادف ساختگی از داخل یک خودر سرقت کرده بودند که با اقدامات اطلاعاتی شناسایی شده اند و به زودی دستگیر می‌شوند.

وی به شهروندان توصیه کرد که مردم مراقب باشند به افراد مامورنما که خواسته‌های غیر منطقی دارند اعتماد نکنند و مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند همچنین خانواده‌هایی که قصد مسافرت دارند نیز منازل خود را به همسایه‌ها و افراد مطمئن بسپارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه