English

۴۵۷ معتاد، سارق و خرده فروش مواد مخدر در بندرعباس دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از شناسایی و دستگیری 457 معتاد ، سارق، خرده فروش مواد و متهم تحت تعقیب در 48 ساعت گذشته در شهرستان خبر داد.

457 معتاد، سارق و خرده فروش مواد مخدر در بندرعباس دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ اسماعیل مشایخ در جمع خبرنگاران گفت: با تلاش همه جانبه ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس و گشت زنی های آشکار و پنهان انجام شده در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در 48 ساعت گذشته مجموعا 457 متهم شامل سارق، مظنون به سارق، معتاد متجاهر خرده فروش و قاتل فراری شناسایی ودستگیر شده اند.

وی افزود: در این رابطه تعداد 35 نفر سارق با میانگین 25 تا 35 سال که دارای سوابق متعدد کیفری بودند توسط ماموران شناسایی و دستگیر شدند که برابر بازجویی و تحقیقات قنی بعمل آمده متهمان به 23 فقره سرقت داخل خودرو، موتورسیکلت، کابل برق و تلفن همراه در شهرستان بندرعباس اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقادیری اموال مسروقه کشف و ضمن شناسایی مالباختگان، اموال مسروقه به آنان تحویل گردید.

فرمانده انتظامی بندرعباس اظهارداشت: در 48 ساعت گذشته با تلاش ماموران و همکاری خوب شهروندان با پلیس، در اجرای پاکسازی محلات آلوده 19 نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر ودر بازرسی از منازل و مخفیگاه های آنان 11 کیلو 470 گرم انواع مواد مخدر در بسته های مختلف و آماده فروش کشف و ضبط شد.

این مسوول انتظامی با اشاره به برقراری 2 هزار فقره تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110، خاطر نشان کرد: در مدت یاد شده با اقدامات انتظامی و عملیاتی صورت گرفته، وقوع جرایم خشن در بندرعباس 100 درصد کاهش همچنین کشف انواع سرقت 100 درصد رشد و افزایش داشته است این درحالی است که دستگیری سارقان و کشفیات مواد مخدر و کالای قاچاق نیز 100 درصد افزایش داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه