English

وحید عامری سیاهویی خبر داد؛

برگزاری کارگاه مشاوره و آشنایی با رشته های دانشگاهی در بندرعباس

رئیس بنیاد نخبگان هرمزگان از برگزاری کارگاه مشاوره و آشنایی با رشته های دانشگاهی در تاریخ 17 و 18 مرداد ماه در سالن بنیاد نخبگان هرمزگان، خبر داد.

برگزاری کارگاه مشاوره و آشنایی با رشته های دانشگاهی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، وحید عامری سیاهویی رئیس بنیاد نخبگان هرمزگان، در نشست خبری صبح امروز با محوریت انتخاب رشته کنکور، بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 98 و به منظور زمینه سازی برای هدایت استعدا های تحصیلی دانش آموزی، بنا شده است کارگاه مشاوره و آشنایی با رشته های دانشگاهی، در بندرعباس برگزار شود.

عامری سیاهویی اذعان داشت: این کارگاه برای اولین بار در بندرعباس و با حضور جمعی از دانشجویان نخبه استان بر‌گزار می‌شود.

وی  در ادامه نشست خود با اصحاب رسانه، از اهمیت فوق العاده انتخاب رشته تحصیلی صحیح، سخن گفت و تصریح کرد: در این کارگاه سعی بر آن شده تا با حضور دانشجویان موفق استان و جمعی از روانشناسان کار آزموده، گامی موثر در راستای انتخاب درست رشته تحصیلی داوطلبان کنکور سراسری 98 برداریم.

عامری سیاهویی با ذکر این نکته که این کارگاه برای اولین بار است که توسط این سازمان در بندرعباس برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه مشاوره و آشنایی با رشته های تحصیلی، در قالب ارائه تجربیات و نکات انتخاب رشته کنکور توسط تعدادی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌های برتر کشور است که در تاریخ 17 و 18 مرداد ماه 98 در سالن بنیاد نخبگان استان هرمزگان، برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه