English

اکبرنگاهی خبرداد:

راه اندازی مجمع خیرین ازدواج در استان اردبیل

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:مجمع خیرین ازدواج استان اردبیل با همکاری و مشارکت خیران و جوانان بعداز سال‌ها امسال تشکیل شد و در هفته ازدواج امسال راه‌اندازی می‌شود.

راه اندازی مجمع خیرین ازدواج در استان اردبیل

اکبرنگاهی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اردبیل، از راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج در استان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: مجمع خیرین ازدواج استان اردبیل با همکاری و مشارکت خیرین و جوانان بعداز سال‌ها امسال تشکیل شد و در هفته ازدواج راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات مجمع خیرین ازدواج در استان اردبیل افزود: اهدای ۱۵ جهیزیه کامل به جوانان استان اردبیل اولین و مهم‌ترین اقدامات مجمع خیرین ازدواج استان اردبیل است که در هفته ازدواج به زوجین اهدا می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: مجمع خیرین ازدواج استان اردبیل ترکیبی از خیرین و فعالان و پیشکسوتان عرصه اجتماعی و فرهنگی و نیروهای جوان و پر انرژی استان هستند که سازمان‌های مردم نهاد استان اردبیل نیز عضو هستند.

نگاهی با بیان اینکه مجمع خیرین ازدواج استان اردبیل طبق مجوز وزارت ورزش و جوانان و استانداری اردبیل به ثبت رسیده است تصریح کرد: در طول هفته ازدواج نیز بسیاری از برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان با همکاری و مشارکت این مجمع برگزار می‌شود.

وی حل مشکلات حوزه ازدواج را نیازمند کمک خیرین دانست و اظهار کرد: بسیاری از مشکلات ازدواج جوانان با کمک‌های دولتی حل نمی‌شوند و حل بسیاری از این مشکلات نیازمند کمک خیرین است. چراکه خیرین در هرجا همچون حوزه مدرسه سازی ، سلامت و مسکن که وارد شده‌اند موفقیت‌های بسیاری خوبی را کسب کرده‌اند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان اردبیل هدف از راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج استان اردبیل را کمک به ازدواج جوانان عنوان کرد و گفت: خیرین در هرحوزه که وارد شده‌اند کمک بسزایی به مردم و دولت کرده‌اند به طوری که ما در حال حاضر مجمع خیرین ورزشی را نیز راه‌اندازی کرده‌ایم که کمک خوبی به ورزشکاران است.

نگاهی  بیان کرد: دفتر کار مجمع خیرین ازدواج استان اردبیل نیز در محل خانه جوانان خواهد بود که هم‌اکنون آماده شده است و در هفته ازدواج با حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان در استان اردبیل تاسیس و شروع به کار می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه