English

مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران:

تعهدات خیران مدرسه ساز امسال در مازندران افزایش یافت

مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران گفت: تعهدات خیران مدرسه ساز مازندران امسال با ۶۰ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال، به حدود ۳۲ میلیاردتومان رسید.

تعهدات خیران مدرسه ساز امسال در مازندران افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، قربانعلی شیرزاد اظهار داشت: تعهد خیران مدرسه ساز امسال هزار و ۵۰۰ میلیاردتومان بوده که به طرح های‌های نیمه کاره، ساخت و ساز‌های جدید و انجام تعهدات متقابل دولت در کنار مشارکت‌های مردمی کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه حدود هزار و ۶۰۰ خیر شامل هزار و ۲۹۶ مرد و بقیه زن در سامانه خیران مدرسه ساز مازندران ثبت نام کرده و ۶۵ مورد از آن‌ها خیران حقوقی یا شرکت‌های حقوقی هستند افزود: حدود ۸۰ طرح مردمی، خیران و مشارکتی با ۳۷۰ کلاس درس و زیربنای ۶۵ هزار مترمربع در استان نیمه کاره است و همچنین پارسال ۲۸ طرح مردمی و مشارکتی درقالب ۱۳۶ کلاس درس با زیربنای ۲۱ هزار مترمربع به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران، میزان تعهدات خیران مدرسه ساز استان در طول ۲۰ جشنواره از سال ۱۳۷۷ تا سال پارسال را ۸۲۷ طرح مشارکتی در قالب ۴ هزار و ۴۴۷ درس اعلام کرد و گفت: مشارکت در اهدای ۵۶۰ قطعه زمین با مساحت یک میلیون و ۶۹۰ هزار مترمربع از دیگر اقدامات خیران بوده و میزان تعهدات آن‌ها به لحاظ ریالی بیش از ۳۸۲ میلیارد تومان در این مدت بوده است.

شیرزاد با اشاره به تحقق ۷۰ درصدی این تعهدات تاکنون برابر با ۲۶۸ میلیار تومان افزود: پارسال تعهد ساخت مدرسه با کمک خیران مازندران، ۳۱ طرح جدید در قالب ۱۳۸ کلاس درس به ارزش ریالی ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلون تومان می‌باشد.

مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران گفت: میزان اعتبارات این سازمان به دو حوزه استانی و ملی اختصاص یافته که پارسال در بخش استانی بودجه ۳۵ میلیاردتومان بوده که ۲۲ میلیاردتومان آن تاکنون جذب شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه