English

واگذاری های بخش خصوصی در کیش با نظارت دستگاه قضایی انجام می شود

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: با نظارت های مستمر بر واگذاری ها به بخش خصوصی، از ایجاد سوداگری در این حوزه جلوگیری خواهیم کرد.

واگذاری های بخش خصوصی در کیش با نظارت دستگاه قضایی انجام می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، در جریان بازدید از حوزه قضایی کیش  بر لزوم ضابطه مند شدن واگذاری ها تأکید کرد و خاطر نشان ساخت: از طریق اعمال نظارت های مستمر و هدفمند بر واگذاری ها به بخش خصوصی ، از ایجاد سوداگری در این حوزه جلوگیری خواهیم کرد.

این مقام قضایی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم ضابطه مند شدن واگذاری ها تأکید کرد و خاطر نشان ساخت: از طریق  تشدید نظارت های مستمر و هدفمند بر واگذاری ها به بخش خصوصی از ایجاد سوداگری در این حوزه جلوگیری خواهیم کرد.

در جریان این بازدید، علی صالحی در جمع مسئولین و کارکنان  دادگستری جزیره کیش اظهارداشت: بازرسی و کنترل هدفمند و مستمر جریان امور و خدمت رسانی به مردم، شناسایی نقاط قوت و ضعف، تلاش برای تبدیل توانایی‌های بالقوه به بالفعل، ایجاد هماهنگی میان برنامه های شهرستانی با سیاست های استانی و ملی، نظارت دقیق بر تعداد ورودی و مانده شعب و پیگیری مستمر اقدامات قضایی برای ارتقاء شاخص پاسخگویی، مهمترین برنامه ها و سیاست های راهبردی دستگاه قضایی استان هرمزگان است.

وی همچنین اصلی ترین هدف از اجرای طرح تعالی سازمانی در قوه قضاییه را تکریم ارباب رجوع عنوان کرد و از گشاده رویی، پاسخگویی، پیگیری مطالبه های مراجعان، سعه صدر و صبور بودن در مواجه با شهروندان به عنوان عوامل مؤثر در جهت جلب رضایتمندی مردم نام برد. 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه، بر لزوم توجه مستمر به تسریع در روند رسیدگی های قضایی  و اجرای احکام و پرهیز از اطاله دادرسی تأکید کرد.

علی صالحی با اعلام این مطلب که یکی از مؤلفه ها و شاخص های طرح تحول قضایی، کاهش اطاله دادرسی و تسریع در روند رسیدگی به پرونده های قضایی است، از بروز رسانی اوقات دادرسی از طریق تعیین وقت رسیدگی کمتر از یک ماه در تمامی پرونده‌های قضایی استان خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین مدیریت منابع انسانی و مالی، توجه ویژه به استفاده از ابلاغ الکترونیک قضایی و ثبت عملکرد ها در سامانه های مربوطه را مورد تأکید قرار داد.

مدیریت پرونده های مهم، مبارزه قاطع با فساد در تمامی دستگاه ها، ارتقای شاخص سلامت و حفاظت از حقوق بیت المال دیگر محور های سخنان رئیس کل دادگستری استان هرمزگان را به خود اختصاص می داد.

در پایان رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تاکید کرد: با نظارت های مستمر بر واگذاری ها به بخش خصوصی، از ایجاد سوداگری در این حوزه جلوگیری خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه