English

فرماندار مهریز؛

نگاه اجرایی مسئولان به امر فرهنگ نیز کمرنگ تر شده است

فرماندار مهریز گفت: امروزه مطالبات فرهنگی در بین عموم افراد بسیار کاهش یافته و نگاه اجرایی توسط مسئولان به امر فرهنگ نیز کمرنگ‌تر شده است.

نگاه اجرایی مسئولان به امر فرهنگ نیز کمرنگ تر شده است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، رضا زارع زاده فرماندار مهریز در نشستی با مسئولان امر به معروف پایگاه‌های بسیج شهرستان مهریز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: تغییر سبک زندگی باعث به وجود آمدن آسیب‌های زیادی برای زندگی مردم شده که لازم است با توجه به عمق این آسیب‌ها، زندگی خود را مطابق با سبک زندگی اسلامی تغییر دهیم.

وی ادامه داد: بعضی از آسیب‌ها با توجه به شدت و ضعف در سطح شهرستان مهریز تغییر می‌کند یعنی آن آسیب می‌تواند به طور کلی از بین برود یا اثر آن کمتر شود یا به طور دائمی باقی بماند و در شهرستان به عنوان یک اولویت برای پیگیری و رفع باقی بماند.

زارع زاده با بیان اینکه فرهنگ از اهمیت ویژه ای در زندگی هر فرد برخوردار است، تصریح کرد: فرهنگ یک عنصر بخشی نیست بلکه باید همه عناصر جامعه درگیر آن باشند و متولی اجرای آن همه دستگاه‌های دولتی، شرکت‌ها، کارخانجات، بسیج و عموم مردم هستند و هیچ‌یک به تنهایی نمی توانند کاری از پیش ببرند.

فرماندار مهریز ادامه داد: با توجه به اینکه کارهای فرهنگی در بلند مدت بازدهی خواهد داشت و آثار خود را نشان می‌دهد، باید با امیدواری و پشتکار فراوان به انجام این امور پرداخته شود که این قاعده در مورد آسیب‌های اجتماعی نیز صدق می‌کند.

زارع زاده یادآور شد: متأسفانه امروزه مطالبات فرهنگی در بین عموم افراد بسیار کاهش یافته و نگاه اجرایی توسط مسئولان به امر فرهنگ نیز کمرنگ‌تر شده بنابراین بحث فرهنگ و اقدامات فرهنگی هنوز به یک دغدغه برای همه افراد جامعه تبدیل نشده است.

وی ادامه داد: باید با همکاری و انسجام بیشتر کارهای درون سازمانی و ریشه‌ای‌تر در زمینه آسیب‌های اجتماعی و فرهنگ سازی اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه