English

آقاخانی خبرداد :

تایید محل پیشنهادی برای احداث زمین چمن فوتبال در سرعین

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: محلی که برای احداث زمین چمن در سرعین پیشنهاد شده بود توسط کارشناس فنی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تایید شد.

تایید محل پیشنهادی برای احداث زمین چمن فوتبال در سرعین

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهرام آقاخانی امروز در جمع خبرنگاران گفت:در بازدید کارشناس فنی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از زمین پیشنهادی برای احداث زمین چمن فوتبال سرعین که در روستای ورنیاب قرار دارد این محل را از بابت فنی و موقعیتی تایید کردند.

وی افزود: این زمین که در حال حاضر متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است توسط فرمانداری سرعین به اداره کل ورزش و جوانان استان پیشنهاد شده بودکه امروز بعد از بازدید و تایید کارشناسان فنی اداره کل ورزش و جوانان  قرار گرفت و به مرحله مذاکره و تملیک رسید.

آقاخانی اضافه کرد:این زمین توسط شخص فرماندار پیگیری خواهد شد و تمامی ارگان های شهرستان سرعین اعم از  ، شهرداری ، اداره ورزش و جوانان شهرستان و امام جمعه سرعین  در تلاش هستند در آینده ای نه چندان دور جوانان سرعین را به آرزوی چندین ساله خود  برای داشتن زمین چمن استاندارد برسانند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: این مجموعه برای تمرین و برگزاری اردوی تیم های لیگ برتری دسته یک و فوتبال شهرستان استفاده خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه