English

آیت الله حبیب الله شعبانی در گردهمایی ائمه جمعه استان همدان تاکید کرد:

همه مسئولین باید در ایجاد امید جامعه قدم بردارند

امام جمعه همدان در گردهمایی ائمه جمعه استان همدان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، بر لزوم کسب رضایت مردم تاکید کرد.

همه مسئولین باید در ایجاد امید جامعه قدم بردارند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی، امام جمعه همدان در گردهمایی ائمه جمعه استان همدان، با تاکید بر کسب رضایت مردم، اظهار کرد: موضوع ایجاد اعتماد در بین مردم و امیدوار بودن مردم به آینده آن قدر مهم است که مقام معظم رهبری نیز در بیانیه گام دوم به آن اشاره کرده‌اند و آن را از وظایف مسئولان برشمردند.

 

مسئولان کشور همه باید در یک مسیر و آن هم ایجاد امید در جامعه قدم بردارند

وی با تاکید بر کسب رضایت مردم و بیان اینکه در این عرصه همه باید به میدان بیایند، گفت: چه دولت، چه ائمه جمعه و چه دیگر مسئولان کشور همه باید در یک مسیر و آن هم ایجاد امید در جامعه قدم بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: امیدواریم دولت در مسیر انجام خدمت موفق باشد چرا که موفق بودن دولت تأثیر بسیاری در افزایش امیدبخشی مردم و جامعه دارد.

وی با تاکید بر کسب رضایت مردم، موفقیت دولت را آرزوی همه دلسوزان نظام دانست و گفت: اگر دولت در عرصه اقتصادی با وجود همه مشکلات و تحریم‌ها موفق شود، این موفقیت را باید موفقیت نظام بدانیم.

آیت الله شعبانی در ادامه با اشاره راه اندازی کمیته مطالعاتی اقتصاد مقاومتی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان یادآور شد: از همان روزهای اول حضور در همدان با کمک کارشناسان اقتصادی، کمیته مطالعاتی در زمینه اقتصاد مقاومتی راه اندازی شد تا بتوانیم با انجام کارهای مطالعاتی کمک حال دولت و مردم باشیم.

وی با تاکید بر کسب رضایت مردم ،خاطر نشان کرد: در برنامه‌های بعدی نیز به دنبال آن هستیم تا در شهرستان‌ها با ایجاد چنین کارگروهی گام‌های مثبتی را در جهت رفع مشکلات کشور و جامعه برداریم که البته این به معنای آن نیست که دفاتر به دنبال کار اقتصادی هستند بلکه هدف اصلی این است که با انجام کار مطالعاتی یاور دولت باشیم.

امام جمعه همدان با تشکر از عملکرد دولت در کمک به مردم سیل زده اظهار داشت: به گفته مسئولان در سه ماه اول امسال نارضایتی‌های مردم نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد کمتر شده بود که این به دلیل وحدت و هماهنگی بود که در بحث سیل شاهد آن بودیم.

وی با تاکید بر کسب رضایت مردم و با اشاره به اینکه مردم عیال الله هستند، بیان داشت: امیدواریم همه ما در کسب رضایت مردم موفق باشیم چرا که مردم امانت پروردگار در نزد ما و عیال الله هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه