English

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی در نماز جمعه همدان:

برخورد مقتدرانه دشمن را به عقب می راند

امام جمعه همدان در نماز جمعه این هفته همدان با اشاره به روز نماز جمعه و بیان اهمیت این روز و جایگاه نماز جمعه در امور فردی و اجتماعی آدمی، در مسئله نفت کش انگلیسی، برخورد مقتدرانه عناصر انقلابی کشور را، موثر در به عقب نشاندن دشمن، خواند.

 برخورد مقتدرانه دشمن را به عقب می راند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان،  حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی ، امام جمعه همدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به  برخورد مقتدرانه نسبت به دشمن، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و با اشاره به روز نماز جمعه، گفت: در آستانه چهل سالگی نماز جمعه در انقلاب اسلامی، می توان نماز جمعه را مصداق بارز ذکرالله دانست.

 

 برخورد مقتدرانه دشمن را به عقب می راند

وی با اشاره به  برخورد مقتدرانه نسبت به دشمن و اینکه همدان بیشترین شهید نماز جمعه را در روز قدس سال ۱۳۶۱ دارد، ادامه داد: چهل سال است این تجمع عظیم اتفاق می افتد در حالیکه قبل از اتقلاب نماز جمعه تعطیل بود اما اکنون در ۹۰۰ نقطه در کشور اسلامی نماز جمعه برگزار می شود که از برکات انقلاب ،نفوس قدسی امام خمینی(ره) و برکت خون شهداء بوده است ؛ انشاء الله قدردان باشیم.

وی اضافه کرد: در دیدار ائمه جمعه کشور با رهبر معظم انقلاب ایشان توصیه ای مبنی بر مردمی بودن مسولان  و در راس آن ها ائمه جمعه به دلیل مبلغان سیره علوی که داشتند دلیل بر تفاوت اصلی حکومت اسلامی با طاغوت همین مردمی بودن است.

وی ادامه داد: بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب پس از توقیف نفت کش ایرانی مبنی بر اینکه عناصر انقلابی جواب استعمار گر پیر را خواهند داد اکنون نفتکش انگلیسی توسط نیروعای انقلابی توقیف شده که البته برخی مخالف بودند اما برخورد مقتدرانه دشمن را به عقب می راند.

وی  با اشاره به  برخورد مقتدرانه نسبت به دشمن، ادامه داد: انگلیس استعمارگری که اکنون پیر شده است در حال  ارسال واسطه گران و خواهش برای رفع توقیف هستند در حالیکه قبل از انقلاب با یک تلفن شاه را جا به جا می کردند اما اکنون به ملت التماس می کنند، که نشان دهنده اقتدار اسلامی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه