English

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل خبرداد :

اختصاص زمین برای انجمن حمایت از زندانیان

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل گفت:زمینی را در پیله سحران به مساحت 325 مترمربع به انجمن حمایت از زندانیان اختصاص دهند تا این انجمن بتواند در حوزه سرمایه‌گذاری برای ایجاد درآمد پایدار این مجموعه در حمایت از خانواده‌های زندانیان هزینه کند.

 اختصاص زمین برای انجمن حمایت از زندانیان

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علیرضا غریبی رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل گفت: در آخرین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اعضا تصمیم گرفتند تا زمینی را در پیله سحران به مساحت 325 مترمربع به انجمن حمایت از زندانیان اختصاص دهند تا این انجمن بتواند در حوزه سرمایه‌گذاری برای ایجاد درآمد پایدار این مجموعه در حمایت از خانواده‌های زندانیان هزینه کند.

وی خاطرنشان کرد: از سال 94 با توجه به شرایط سخت اقتصادی کمک‌های مردمی به همراه اعتبارات دولتی به کمک این خانواده‌ها آمده تا آنها بتوانند مشکلات اقتصادی و معیشتی خود را پشت سر بگذارند که امیدواریم اقدام اخیر شورای شهر نیز به این توانمندی کمکی موثر کرده باشد.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل افزود: انجمن حمایت از زندانیان با راه‌اندازی تپه آزمایش، پارکینگ خودروهای سنگین و آموزش رانندگی سعی می‌کند درآمد حاصل از این فعالیت‌ها را صرف کمک به زندانیان نیازمند کند که در این صورت نیز این اقدامات به شکل موثر در حال انجام است.

غریبی به طرح‌های توسعه‌ای گردشگری و طرح‌های جذاب در این حوزه اشاره کرد و افزود: شهرداری اردبیل با حمایت شورای پنجم اقدامات متنوع و جذابی را در شورابیل با هدف جذب گردشگر انجام داده که در این زمینه راه‌اندازی پارک نور، باغ بهشت، استودیوی شورابیل و نصب المان جدید در مزار شهدای گمنام از جمله این طرح‌هاست که امیدواریم با تکمیل اعتبارات سالجاری به سرانجام رسیده و هموطنان از آن استفاده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه