English

مدیرکل دفتر ادیان و فرق و مذاهب کشور:

گسترش ازدواج آسان در جامعه اسلامی از تاکیدات پیامبر اسلام است

مدیرکل دفتر ادیان و فرق و مذاهب کشور با تاکید بر سنت حسنه ازدواج اظهار داشت: گسترش ازدواج آسان در جامعه اسلامی از تاکیدات پیامبر اسلام است.

گسترش ازدواج آسان در جامعه اسلامی از تاکیدات پیامبر اسلام است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت الاسلام احمد حاتمیان ظهر امروز سه شنبه در آیین اهدای جهیزیه به 39 زوج جوان کردستانی در سنندج اظهار داشت: هر عاملی که مانعی در این مسیر ایجاد کند، پدیده ای شوم بوده و عواملی که برای برقراری این سنت حسنه تلاش کند مورد لطف پروردگار قرار می گیرد.

مدیرکل دفتر ادیان و فرق و مذاهب کشور گفت: در منظومه شریعت اسلامی خانواده مهمترین کانونی است که مورد توجه خداوند بزرگ بوده و مسأله پیوند یک زن و مرد را در نظام هستی مورد عنایت قرار داده است.

وی با تاکید بر گسترش ازدواج آسان در جامعه افزود: پیوند مقدس آسمانی (ازدواج) مورد تکریم همه انسان های خداپرست است وحضرت رسول گرامی اسلام (ص) بر این سنت و اصل بنیادی انسانی تاکید فراوانی داشته اند.

وی یادآور شد: رسالت و وظیفه حاکمیت این است که زمینه شکوفایی انسانیت و فضلیت عالی انسانی و الهی را در جامعه فراهم کند که بستر آن گسترش ازدواج بوده و نظام اسلامی این مسئولیت را دنبال می‌کند.

مدیرکل دفتر ادیان و فرق و مذاهب کشور بر تلاش برای ترویج و گسترش ازدواج آسان در جامعه و برداشتن موانع موجود در این مسیر از سوی مسئولان و متولیان امر و خانواده ها تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه