English

به مناسبت هفته اردبیل انجام می شود:

سفر عموپورنگ به اردبیل

به مناسبت هفته استان اردبیل پنج مرداد عموپورنگ برای برگزاری برنامه به اردبیل سفر خواهد کرد.

سفر عموپورنگ به اردبیل

به گزارش خبر گزاری موج اردبیل،  داریوش فرضیایی(عموپورنگ) به مناسبت هفته استان اردبیل برای برگزاری برنامه  در سالن 6 هزار نفری حسین رضا زاده  پنج مردا به اردبیل سفر خواهد کرد.

این جشن با هدف نشاط آفرینی در بین کودکان و در قالب برنامه‌های ستاد پاسداشت هفته استان اردبیل برنامه‌ریزی شده است.

 در این دوره از برنامه‌های هفته استان اردبیل توجه ویژه به قشر کودک و نوجوان شده و برنامه‌های متنوع با هدف آگاهی بخشی و نشاط آفرینی برای کودکان اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با بیان اینکه روز 5 مرداد جشنواره کودک و میراث معنوی به منظور آگاهی بخشی به کودکان از جایگاه صفویه در تاریخ ایران برگزار خواهد شد، افزود: با توجه به اینکه شاه اسماعیل صفوی در زمان تاجگذاری نوجوانی 13 ساله بوده معرفی شخصیت وی برای نسل کودک و نوجوان ضرورت ویژه دارد.

وی افزود: علاوه بر این نقاشی دیواری به طول 120 متر در مقابل پارک کانون و با موضوع صفویه برنامه‌ریزی شده و در اجرای آن 90 عضو نوجوان با مدیریت 15 مربی حضور خواهند داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اظهار کرد: در کنار این برنامه ماندگار به منظور پاسخ به نیاز نوجوانان در خصوص وجود کتب متناسب با سنین آن‌ها، از کتاب «از اسفریس تا هشت بهشت» رونمایی می‌شود.

رئیس کمیته کودکان و نوجوانان ستاد پاسداشت هفته استان افزود: در عین حال جشنواره موسیقی و قصه‌گویی کودک در روز 8 مرداد ماه در نگارخانه شاه اسماعیل صفوی تدارک دیده شده که با برنامه‌های متنوعی برای کودکان همراه خواهد بود و ما شاهد معرفی و تجلیل از کودکان نخبه و هنرمند در این مراسم خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه