English

با معرفی برترین‌ها؛

سیزدهمین دوره جشنواره آسمان هشتم به کار خود پایان داد

سیزدهمین دوره جشنواره آسمان هشتم روستای کردر از توابع بخش بنذرک شهرستان میناب با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

سیزدهمین دوره جشنواره آسمان هشتم به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ابراهیم ذاکری دبیر سیزدهمین جشنواره آسمان هشتم عنوان کرد: یک هزار و 517 نفر از سراسر استان در این دوره از جشنواره شرکت کرده اند.

وی عنوان کرد: این جشنواره در بخش‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در 21 رشته برگزار شده است.

دبیر جشنواره آسمان هشتم با اشاره به هدف برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ زیارت ائمه و کشف استعداد‌های فرهنگی و هنری میباشد

ابراهیم ذاکری با بیان اینکه این جشنواره از سلسله جشنواره‌های بین‌المللی امام رضا(ع)میباشد تصریح کرد: شهرستان میناب این ظرفیت را دارد که این جشنواره به صورت کشوری برگزار شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نیز در آیین اختتامیه این جشنواره عنوان کرد: اهمیت و محتوای این جشنواره باعث شد تا توجه ویژه ای نسبت به این برنامه داشته باشیم.

رضا کمالی رزکانی اظهار کرد: روستای کردر مایه فخر و ماباهات استان هرمزگان است دلیل آن هم همین حرکت های فرهنگی هست که انجام میشود.

وی با اشاره به اینکه در کنار هم زندگی کردن. برادران شیعه و سنی یکی دیگر از افتخارات هرمزگان می باشد خاطر نشان کرد: سعی می کنیم برای سال آینده از امکانات و توان بیشتری برای برگزاری جشنواره آسمان هشتم استفاده کنیم.

معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های مساجد کشور نیز عنوان کرد: آسمان هشتم جشنواره ای پیشرو در حوزه نشر فرهنگ رضوی است.

سعید سعادتی گفت: سیزده سال برگزاری چنین جشنواره ای تجربه کمی نیست و این جشنواره استعداد شناسی و استعدادیابی در زمینه های فرهنگی و هنری با محور اهلبیت و امام رضا(ع) است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری این جشنواره به صورت ملی و منطقه ای تصریح کرد: در صورت برخورداری از شاخصه های لازم این جشنواره به شکل ملی یا منطقه ای برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه