English

۳ تا ۲۱ مردادماه؛

تئاتر کُلاغ ها به نمایش گذاشته می شود

تئاتر کُلاغ ها به نویسندگی و کارگردانی سعید محسنی از 3 تا ۲۱ مردادماه به روی صحنه می رود.

تئاتر کُلاغ ها به نمایش گذاشته می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، نویسنده و کارگردان تئاتر کُلاغ ها در جمع اصحاب رسانه با اشاره به انتخاب کلمه کُلاغ ها برای این تئاتر گفت: کُلاغ ها در لغت‌نامه دهخدا به معنی کنگره بالای مقبره‌هاست اما ما برای جلب‌توجه و ایجاد سؤال در ذهن مخاطب ایمن کلمه را انتخاب کرده ایم.

سعید محسنی بیان داشت: نگارش متن نمایشنامه کُلاغ ها حدود 6 سال پیش به پایان رسیده و طی یک پروسه دو ماهه تمرینات اولیه این نمایش انجام شده است.

وی افزود: در این تئاتر سعی شده است تا  از لهجه اصفهانی استفاده شود که این کار فقط به دلیل خندان و طنز آن نیست بلکه رویکرد استفاده از لهجه اصفهانی  به این دلیل است تا تئاتر کُلاغ ها به‌راحتی قابل انطباق با جامعه مخاطب و ملموس برای مردم  باشد.

نویسنده و کارگردان این اثر هنری  گفت: تئاتر کُلاغ ها به تهیه کنندگی  میعاد سلیمانی راد و بازیگرانی همچون قادر طباطبایی‌، محمد ترابی و بهاره آقا داود از 3 تا۲۱ مردادماه به مدت 19 شب در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان اصفهان به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش موج؛ پوستر تئاتر اجتماعی کُلاغ ها با حضور کارگردان و عوامل این نمایش و اصحاب رسانه در مجتمع مطبوعاتی اصفهان رونمایی شد.

تئاتر کلاغ ها

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه