English

از۶ دی تا ۵ بهمن ماه؛

تئاتر "دلشوره " در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان اجرا می شود

تئاتر "دلشوره" از امروز تا 5 بهمن ‌ماه در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان از ساعت 19:30 اجرا می‌شود.

تئاتر "دلشوره " در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان اجرا می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، تئاتر "دلشوره" به نویسندگی و کارگردانی جهانبخش سلطانی، از امروز6 دی‌ماه در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان آغاز می‌شود.

جهانبخش سلطانی نویسنده و کارگردان تئاتر "دلشوره" در نشست خبری گفت: "دلشوره" نمایش ادای دینی است در مقابل هجوم نابرابر فرهنگی و فشار و دردی که مردم تحمل می‌کنند.

این هنرمند بیان کرد: تئاتر "دلشوره" نمایانگر دردی است که باید آن را دید و در برابرش با دانش، ایمان و معرفت ایستادگی کرد.

وی افزود: تئاتر دلشوره روایتی از ترامپ‌های بومی و بیانگر درد دلار، ارز، سکه و  یورو است و رفاه‌طلبان بی‌دردی که رنج مردم را تماشا می‌کنند.

جهانبخش سلطانی

سلطانی با بیان اینکه خطر دشمنان داخلی بیش از دشمنان خارجی است، بیان  کرد: هنر یک تئاتر بصری است، "دلشوره" نیز نمایانگر دردی است که باید آن را دید و در برابرش با دانش، ایمان و معرفت ایستادگی کرد.

این کارگردان تئاتر با اشاره به اینکه قهرمان‌های  تئاتر "دلشوره" از جنس مردم هستند، گفت: این نمایش، ادای دینی است در مقابل هجوم نابرابر فرهنگی و فشار و دردی که مردم تحمل می‌کنند.

به گزارش موج ، تئاتر "دلشوره" از امروز تا 5 بهمن ‌ماه در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان از ساعت 19:30  با اجرای بازیگرانی چون بیژن گنجعلی، محمدرضا ترابی، لیلا قربانی و الینا ستاری اجرا می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه