English

شهردار سرعین خبر داد:

افتتاح بخش عمده ای از پروژه های سرعین در هفته دولت

شهردار شهرستان سرعین گفت:بیشترین پروژه های تفریحی،رفاهی و گردشگری بهره برداری در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

افتتاح بخش عمده ای از پروژه های سرعین در هفته دولت

به گزارش خبر گزاری موج اردبیل، نایب حبیبی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت:طی سالهای اخیر هدف شورای اسلامی شهر و شهرداری سرعین توسعه زیرساخت های گردشگری بوده است که بیشتر پروژه های تفریحی،رفاهی و گردشگری بهره برداری شده و  قسمت اعظم این پروژه ها نیز در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیوست فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در پروژه های عمرانی شهر سرعین لحاظ میشود، افزود: ارتقا نشاط اجتماعی و سلامت شهروندان و گردشگران از اولویت های برنامه های شورا و شهرداری سرعین است و اجرایی خواهدشد.

شهرداری شهرستان سرعین به توسعه امکانات رفاهی این شهر توریستی در سالهای اخیر اشاره کرد و افزود: بخش دولتی و بخش خصوصی در زمینه سرمایه گذاری در این شهر فعال هستند و در آینده ای نزدیک حرکت رو به رشدی را در سرعین شاهد خواهیم بود.

 حبیبی در خصوص بهداشت آب های درمانی نیز گفت: همزمان با سایر پروژه ها مسئله بهداشت آب های درمانی مورد توجه قرار گرفته و همکاران در شبکه بهداشت سرعین مداوم رصد میکنند.

حبیبی ضمن قدردانی از میزبانی شایسته شهروندان سرعینی گفت: فرهنگ عامه مردم سرعین مهمان نوازی وگردشگرپذیری بوده و همواره با حسن خلق از گردشگران و مسافران میزبانی می کنند.

به گفته شهردار سرعین پارک بزرگ آناهیتا،  فاز اول مسیر سلامت، مسیر کمبربندی و ساماندهی و سنگفرش معابر از پروژه های افتتاح شده در هفته دولت خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه