English

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل:

طرح‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق مختلف اردبیل اجرا می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: طرح‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق مختلف اردبیل اجرا می‌شود.

طرح‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق مختلف اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهزاد ستاری بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات مددجویان بهزیستی استان اردبیل از اجرای طرح‌ها و اقدامات خوب در راستای دور کردن افراد جامعه از خطرات آسیب‌های اجتماعی خبر داد و اظهار داشت: اداره کل بهزیستی استان اردبیل طرح‌ها و اقدامات خوب در راستای دور کردن افراد جامعه از خطرات آسیب‌های اجتماعی اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه 73 هزار کودک 3 تا 6 ساله در استان اردبیل مورد سنجش و کنترل سلامت بینایی قرار گرفته‌اند افزود: طرح غربالگری بینایی با هدف پیشگیری از بیماری‌های بینایی و کاهش معلولیت انجام می‌شود که در این طرح  73 هزار کودک 3 تا 6 ساله در استان اردبیل مورد سنجش و کنترل سلامت بینایی قرار گرفته‌اند.

ستاری در خصوص غربالگری شنوایی کودکان نیز تصریح کرد: در سال گذشته در استان اردبیل 22 هزار نوزاد به دنیا آمدند که تمامی آنها مورد غربالگری شنوایی قرار گرفته‌اند و با تشخیص به موقع 97 کودک از ابتلا به کرولالی نجات یافتند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به دیگر طرح‌های پیشگیرانه بهزیستی بیان کرد: طرح مصون‌سازی کودکان از خطرات اعتیاد با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و به همت بهزیستی در تمامی مهد کودک‌های سطح استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر کمک‌های مردمی به بهزیستی استان اردبیل اظهار کرد: خیرین با کمک‌های خود همواره بدون نام و نشانی یاری‌گر ما در ارائه خدمات به ممدجویان بهزیستی در استان اردبیل بوده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه