English

حجت‌الاسلام منتظری:

مبارزه با فساد تنها وظیفه قوه قضاییه نیست/ همگان باید همت کنند

دادستان کل کشور گفت: تلاش کنیم افراد پاکدست را به کمک بگیریم و اگر کسی دچار اغماض شد از او چشم‌پوشی نکنیم و مبارزه با فساد تنها وظیفه قوه قضاییه نیست بلکه همگان باید در این خصوص همت گمارند.

مبارزه با فساد تنها وظیفه قوه قضاییه نیست/ همگان باید همت کنند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری ،  دادستان کل کشور در جلسه شورای اداری ساوه گفت: بد راهکار اندیشیدن و بد برنامه‌ریزی  منجر به انحراف مدیریت و کاهش نتیجه مؤثر می‌شود.

وی با اشاره به این‌که مدیران، مقام و پست خود را ارزان به دست نیاورده‌اند، افزود: این مهم با فداکاری هزاران شهید به دست آمده است از این‌رو باید مسوولان در مدت خدمتگزاری بهترین خدمات و خدمت را به مردم ارزانی کنند و از کار آنان گره‌گشایی کنند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه مدت خدمتگزاری کوتاه است و باید در این فرصت کوتاه برای خدا و در راه او تلاش کنیم ادامه داد: باید تلاش کنیم که در مدت مسوولیت بسیاری از مشکلات مردم را با نیت خدایی حل کنیم.

منتظری با اشاره به این‌که آمار آسیب‌های اجتماعی در جامعه بسیار افزایش یافته است، افزود: عدم اعتقاد قوی و ثابت به مبدأ و معاد ریشه بسیاری از فسادهای اجتماعی در جامعه و ادارات است.

وی با اشاره به این‌که شایسته‌سالاری باید در انتخاب مدیران سر لوحه امور باشد ادامه داد: عدم اهتمام و تلاش نباید به صورتی باشد که موجب شود پرسنل به دلیل عدم نظارت و دقت بخواهد تخطی کند در این صورت مدیر هم در جرم او شریک خواهد بود.

دادستان کل کشور با اشاره به‌ضرورت رعایت تقوی در جامعه از سوی مدیران گفت: در این صورت بسیاری از مفاسد حاکم بر جامعه رفع خواهد شد.

منتظری افزود: تلاش کنیم افراد پاکدست را به کمک بگیریم و اگر کسی دچار اغماض شد از او چشم‌پوشی نکنیم و مبارزه با فساد تنها وظیفه قوه قضاییه نیست بلکه همگان باید در این خصوص همت گمارند.

وی ادامه داد: قوه قضاییه با تمام توان با فساد مبارزه خواهد کرد و در نظام اسلامی خطوط قرمز مشخص شده است.

دادستان کل کشور با بیان این‌که می‌توانیم با تلاش پرونده‌های کیفری و حقوقی کاهش دهیم، اضافه کرد: با هدایت ارشادی، تبیین مواضع و با مهربانی و محبت می‌توان بسیاری از اختلافات را قبل از آنکه تبدیل به محکومیت کیفری شود، رفع کرد.

منتظری ضمن تأکید بر الگوگیری از زندگی و سیره حضرت علی(ع) از سوی مدیران گفت: تقویت ارزش‌های دینی و انسانی می‌تواند بسیاری از مشکلات اجتماعی را کاهش دهد.

منتظری افزود: در بررسی مشکلات صنعتی و اقتصادی ساوه به‌منظور حمایت از صنایع از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه