English

بیاناتی خبر داد:

وقوع ۱۰ آتش سوزی در مراتع همدان

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان از وقوع 10 آتش سوزی در مراتع خبر داد.

وقوع ۱۰ آتش سوزی در مراتع همدان

به گزارش خبرگزاری مو ج همدان، محمدرضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان با اشاره به وقوع ۱۰ آتش سوزی در مراتع همدان طی یک روز، گفت:  روز گذشته شهروندان همدانی ۵۵۵ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس ۱۸ مورد منجر به عملیات شده است.

وقوع ۱۰ آتش سوزی در مراتع همدان

بیاناتی افزود: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات ۱۳ عملیات اطفای حریق و ۵ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان همدان در روز گذشته بوده است.

*بیش از 88 درصد تماس ها برای ایجاد مزاحمت

وی گفت: بابیان اینکه ۱۷ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده و ۴۷ تماس اشتباه بوده است، گفت: متأسفانه ۴۷۳ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

وی با اشاره به وقوع ۱۰ آتش سوزی در مراتع همدان، گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۱۳ مورد آتش سوزی شامل ۲ مورد حریق باغ در شهرک الوند و کوچه گرده پزی، حریق پیک نیک در پارک مردم و ۱۰ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در متخصصین، پردیس، هنرستان، حسن آباد، بلوار غنی زادیان، بلوارم ارم ۲ مورد، شهرک مدرس، جاده رباط و شیرسنگی بوده است.

بیاناتی اضافه کرد: همچنین ۵ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۲ مورد مهار حیوانات در امیریه و مجید آباد، ۲ مورد عملیات امداد و نجات در حادثه واژگونی خودرو در بلوار نجفی و جاده سد اکباتان و رها سازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان با اشاره به وقوع ۱۰ آتش سوزی در مراتع همدان، گفت: تعداد یک نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه